וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים להיות בבית: כך תעצבו חדר שינה רומנטי

עודכן לאחרונה: 14.2.2023 / 9:14

זה המקום שבו אתם מתחילים ומסיימים כל יום - והוא צריך להיות מפלט של רוגע ואהבה. איך לעצב חדר שינה רומנטי בכל סגנון עיצובי שתבחרו - לכבוד ולנטיינס, 2 מעצבות מגלות לנו את הסודות שלהן

עיצוב פנים מיטל מן. שטיח אטלס 11 להשיג ב- השטיח האדום - אתר ובחנויות. גילי פרידמן,
בחרו את הסגנון המדוייק לכם, וצאו לדרך עם הטיפים המעולים שאספנו. חדר שינה, עיצוב פנים: מיטל מן, שטיח - השטיח האדום/גילי פרידמן

חדר השינה הוא החדר הכי אינטימי בבית, המקום בו אנחנו מגיעים בסופו של יום ומחפשים להתנקות ממטלות היום, להתנתק לנוח ולהירגע, לכן, חשוב להשקיע בו מחשבה, וליצור אוירה נעימה עוטפת וסופר מפנקת. באמצעות טקסטיל והרבה, כריות, מצעים, שטיח, תאורה נכונה, וריהוט מוקפד תוכלו גם אתם ליצור לכם חדר שינה מושלם.

באשר לסגנון העיצוב, המגוון הוא רחב, מעיצוב מינימליסטי, סקנדינבי מוקפד עד לעיצוב בסגנון מלון יוקרה. לשם כך, ישבנו לשיחה עם מעצבות הפנים רוני שני פלדשטיין ואילת דר, אספנו טיפים והמון השראות של מגוון עיצובים שאהבנו על מנת שתוכלו לבחור את סגנון חדר השינה המדוייק לכם.

Bedroom_lamp סטודיו כריסטינה דאם דנמרק - להשיג באתר ובחנויות prat living. יח"צ חו"ל,
מינימליסטי ומלא טקסטיל איכותי prat living טקסטיל מבית סטודיו כריסטינה דאם, דנמרק/יח"צ חו"ל

"אני מעצבת חדרי שינה כמו ממלכה", אומרת מעצבת הפנים רוני שני פלדשטיין. "מבחינתי חדר השינה צריך להיות זוגי ורומנטי ואם אפשר להוציא את המסכים, הכי טוב. ואם לא, אז עדיף לטשטש את הטלוויזיה ולשלב אותה בתוך ארון או פרטי נגרות בצורה שלא תבלוט. כמו כן, לפעמים צריך לייצר פינת עבודה בחדר השינה וגם אותו אני ממליצה להצניע ככל הניתן. חדר שינה נועד להתנתק משגרת היומיום ולנוח ואף אחד לא רוצה לשכב במיטה ולהסתכל על מסך המחשב של העבודה".

עוד מוסיפה פלדשטיין, "חומריות היא המפתח בעיצוב חדר השינה, תמיד אנסה לייצר אווירה עוטפת על ידי שימוש בפרקט ברצפה ועץ בפרטי הנגרות השונים שיתנו תחושה נעימה של חום, טקסטיל רך ומפנק, כריות, שמיכה יפה ורכה, וילונות נשפכים, שטיח זה חובה בעיני".

בתים עם חדרי שינה שיוציאו לכם את העיניים:
נכנסים לחדר המיטות: חדרי שינה שיעשו לכם חשק
מי שיכול להרשות לעצמו: חדרי שינה בגודל של דירה

עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין - ארון: ריביירה. אורן עמוס,
חדר שינה כמו ממלכה עם אחסון ששומר על סדר ואסתטיקה. עיצוב פנים: רוני שני פלדשטיין, ארון: ריביירה, שטיח: השטיח האדום/אורן עמוס
הבית בנחלה - עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין .. אורן עמוס,
חומריות של עץ, ברזל ומקרמה. עיצוב פנים: רוני שני פלדשטיין/אורן עמוס

עוד פרט שמוסיף המון בחלל חדר שינה הוא יצירת קיר כוח, הדגשת הקיר המרכזי בחדר השינה באמצעות טפט, חיפוי מיוחד, צבע קיר או פריט אומנות על מנת להבליטו, זה משדרג את החלל ומייצר נוכחות מרשימה של המיטה בחדר.

בכל הקשור למצעים, ממליצה פלדשטיין לשמור על מצעים נקיים ולבנים, ממש כמו בבית מלון. "אני אישית אוהבת מצעים לבנים, אבל אפשר לשלב אותם עם טקסטורות עדינות, סוגי טקסטיל שונים וגוונים רכים. הרבה אנשים מגיעים לפרטים הללו בשלב האחרון אבל דעו לכם שבכל הקשור לטקסטיל, מצעים, מגבות, ווילונות - הם קריטיים ליצירת תחושה נעימה וחמימה, אל תוותרו על זה".

אומנות - חדר השינה הוא חלל לא פחות חשוב משאר הבית וצריך גם בו לשלב חפצי אומנות שאוהבים, אני אוהבת לתלות משהו זוגי שבא לידי ביטוי בציור, בתמונה או סט של שתי תמונות.

עוד בוואלה!

4 ילדים וספות בהירות: "ככה אני אוהבת ולא הייתי מוכנה להתפשר"

לכתבה המלאה

מינימליסטי ונקי, טקסטיל רך ומעט פריטים

"בעיניי חדרי שינה אמורים להיות מקום המפלט שלנו, המקום שבו אנו יכולים לברוח מרעשים חיצוניים ולהתחבר למקום הפנימי שלנו ולכן אני תמיד בוחרת בקווי עיצוב נקיים ומינימליסטיים", אומרת מעצבת הפנים אילת דר. "שימוש בצבעים רכים ובחומרים טבעיים ימלא את החלל ברוגע ובשלווה. שימוש בטקסטיל רך כגון פשתן במצעים וכריות יגרום לכם רק לרצות להיכנס למיטה".

"במידה ויש צורך לשלב בין חדר השינה לחדר הרחצה אני ממליצה על שימוש בקיר זכוכית במקום בקיר רגיל - כך החלל יראה גדול יותר ויאפשר לאור טבעי להאיר את שני החללים, אפשר להשתמש בווילון רך לטובת אינטימיות ואפשר לבחור בזכוכית שאינה שקופה אלא חלבית, או בטקסטורה מיוחדת ובכך לייצר הפרדה רכה ואינטימית. בניגוד לחללים אחרים בבית, אני לא תמיד ממקמת תאורה מעל מרכז המיטה, תאורה טכנית חשובה בעיקר ליד ארונות הבגדים או בחדרי הרחצה, דווקא מסביב למיטה אני אוהבת לייצר תאורת אווירה ולכן ממליצה למקם גופים מיוחדים ליד שידות הלילה".

"מאחר וחדרי שינה תמיד נוטים להתבלגן רצוי לתכנן נגרות מותאמת בעיצוב אישי, כזו שתענה על כל הצרכים של הלקוחות ושתהיה מותאמת למידותיהם, כך נימנע מבלאגן מיותר בחלל, שתמיד מייצר רעשים", אומרת דר.

חדר שינה - עיצוב פנים אילת דר. יואב פלד סטודיו פלד,
מינימליזם מוקפד ועיצוב מיטה: חדר מאוורר ופונקציונאלי, מיטה שעוצבה בהזמנה אישית אצל נגר. עיצוב פנים: אילת דר/יואב פלד סטודיו פלד
חדר שינה - עיצוב פנים אילת דר. יואב פלד סטודיו פלד,
להכניס עניין בפריטי נגרות ולדאוג שהכל יהיה מוסתר. עיצוב פנים: אילת דר/יואב פלד סטודיו פלד

הרהיט הכי גדול בכל חדר שינה הוא המיטה. איך משתמשים בה לעיצוב?
בכל הקשור לבחירת מיטה מוסיפה מעצבת הפנים אילת דר: "חשוב לבחור מיטה שמספיק גדולה עבור הלקוחות אבל לא גדולה מדי למידות החלל. בחדרי שינה גדולים ובעלי תקרות גבוהות כדאי לבחור מיטה עם גב מיטה בולט וייחודי בכדי לתת לקיר המיטה להיות קיר הכוח בחלל. בחדרי שינה קטנים יותר אני אוהבת לבחור מיטות ללא מסגרת מיטה גדולה או גב מיטה גדולים מדי בכדי לא להעמיס על החלל. בחללים כאלו אני אבחר מיטות מחומרים שמתאימים לשפה העיצובית של החדר ובמקרים מסוימים פשוט אעצב את המיטה בעצמי כך שתשתלב בצורה נקייה עם שאר באלמנטים בחלל".

מיטה דגם BOBO - להשיג באתר LALA design - מחיר 4500 שח. ניצן הפנר,
חדר שינה לנועזים – מיטה צבעונית של Lala Design/ניצן הפנר
Haven Bed להשיג ב prat living ובאתר. ראש מיטה 3250 שח.- מסגרת מיטה החל מ 9250 שח.. יח"צ חו"ל,
אם החלל גדול והתקרות גבוהות - לכו על מיטה גדולה עם גב מיטה בולט. Prat living/יח"צ חו"ל

לסיכום - גזרו ושמרו:

  • מינימליזם: ניתן ורצוי ולהימנע מריבוי רהיטים כבדים ומאלמנטים הצוברים אבק ומעמיסים על עיני המתבונן.
  • טקסטיל שטיחים ווילונות, כריות: אל תשאירו לסוף את ההחלטה על שטיח, כריות ווילונות, חדר שינה צריך להיות אינטימי ומחבק, חם ומזמין, ואת זה תשיגו על ידי שילוב כמה שיותר טקסטיל רך ונעים שמייצר אוירה עוטפת.
  • שידות צד, מראות ואקססוריז משלימים: מקמו לצד המיטה שידות, או כיסאות, רצוי לבחור פריטים שאינם זהים לייצר עניין ואופי בחלל.
  • אחסון: השתדלו להתאים ארונות שיכילו את כל הפריטים שלכם החל מבגדים ועד מצעים, תיקים, בקיצור: הכול. הדבר יאפשר לכם לשמור על סדר מופתי שהוא הבסיס לאווירה נעימה בחדר השינה. ניתן לשלב בארון גם פינת התארגנות/עבודה כמקשה אחת.
להשיג באתר וחנות עיונה - מחיר שידה 1100 שח. שירן כרמל,
קיר נישה צבעוני שנותן במה למיטה. שידות צד: עיונה/שירן כרמל
Interiors Collection Chateau_להשיג בחנות בואתר country chicמחיר החל מ 5300 שח. Interiors צרפת,
שיק אירופאי כפרי אלגנטי - קולקציית שאטו של country chic/Interiors צרפת

בחרו לכם את סגנון החדר המושלם עבורכם, הכינו רשימת מכולת, תתחילו בבחירת מיטה, מזרן איכותי שיעניק לכם שינה טובה, מיטה יפה שתשרת אתכם לאורך זמן, אם אתם משפחה, תזכרו שהילדים אוהבים להצטרף בלילה לפעמים, ואולי כדאי לחשוב על מיטה ברוחב של 1.8 ולא 1.6 מ', ואפילו יותר. אם מדובר בבית חדש, תכננו היטב את מיקומי גופי התאורה והחשמל, בחרו פרקט תמיד עדיף על ריצוף, ותשאירו תקציב לטקסטיל, שטיח, ווילונות שיוסיפו המון רכות ואוירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully