וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה טיפים פשוטים שיגרמו לבית שלכם להריח נפלא

3.9.2023 / 0:03

האורחים באים בהפתעה ולא בא לכם שהבית יריח נורא? קבלו טריקים שיגרמו לשינוי מיידי: צמר גפן בפח האשפה, ניירות מייבש בכריות הספה ועוד. והתוצאות? מדהימות

ארבע שיטות לרענון הבית/@ourbeigebungalow

מומחית לסדר וניקיון שיתפה ארבעה טיפים ממש קלים שיגרמו לבית שלכם להריח נפלא - וזה מצוין אם אתם מתכננים להזמין חברים או שהם קופצים לביקור בהתרעה קצרה, אין לכם זמן לנקות ואתם לא רוצים להתבייש בריח של הבית שלכם. והדבר הטוב ביותר? כנראה שכבר יש לכם את כל מה שצריך בשביל הטריקים האלה כבר בבית שלכם.

אוונג'לין היא אושיית טיקטוק ואינסטגרם עם עשרות אלפי עוקבים שהפכה ליותר פופלארית אחרי הטיפים שהיא שיתפה לאחרונה. "הנה ארבעה טיפים שיגרמו לבית שלכם להריח מדהים - למקרה שעוד מעט מגיעים האורחים", היא אמרה בסרטון שצבר כבר מעל ל-600 אלף צפיות.

כל מה שאתם צריכים לדעת בדקה וקצת

הטיפ הראשון שלה זה לרענן את פחי האשפה: "תטבלו צמר גפן בנוזל חיטוי בעל ריח מרוכז (היא משתמשת בזה של זולפורה) ופשוט זירקו אותו בתחתית של כל פחי האשפה בבית. זה יגרום לפחים להריח נפלא ולהפיץ רעננות כל היום. אני אוהבת לעשות את זה בעיקר בפחים של שאריות האוכל".

הטיפ השני שלה הוא דרך מיוחדת לרענן את הספה בלי לשטוף את הכריות. "הכניסו דפים ריחניים למייבש בכביסה מתחת לכיסוי של הכרית. הם מריחים כמו כביסה נקייה, והם יריחו כל כך טוב שכל מה שצריך לעשות זה לזרוק מתחת לכיסוי כמה דפים. זה יגרום לספה שלכם להריח מדהים במיוחד כשהאורחים ישבו עליה".

עוד טיפים
הטריק של סבתא שיעניק לבגדים שלכם ריח טוב למשך 20 שנה

זה מאסט: טיפים ליצירת ריח נעים בשירותים ובאמבטיה

הטיפ השלישי שלה קצת פחות מתאים לנו הישראלים, אבל אם יש לכם רדיאטור בבית - שפשפו אותו עם מרכך כביסה. "שימו קצת מרכך כביסה בקערה, הוסיפו מים חמים ותערבבו. זה משהו שחייבים לעשות כשחברים באים באותו יום וזה יגרום להם להגיד: וואו, מריח פה מדהים", היא אומרת ומבטיחה "זה עובד מהר ונפלא".

הטיפ האחרון והמפתיע שלה הוא... ריענון הבית דרך הוילונות. "השפריצו תרסיס מפיץ ריח על הוילונות וזה יגרום לכל החדר להריח אחרת. בכל פעם שתפתחו את הוילונות ותהיה קצת רוח - הבית יריח מדהים. זה יגרום לווילונות להפיץ ניחוח נפלא בבית, זה מחזיק יום שלם ואפשר לעשות את זה בכל אחד מהחדרים".

  • עוד באותו נושא:
  • ריח
  • ניחוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully