וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנקה חושפת: רהיטים שאסור להחזיק בבית כי קשה מדי לנקות אותם

18.11.2022 / 0:14

מנקה מקצועית חשפה את המוצרים והרהיטים שהיא בחיים לא תכניס לבית שלה - כי הם ממש קשים לניקיון (ואנחנו בטוחים שיש לכם לפחות חלק מהם אצלכם בבית)

שיטה לניקוי תריסים ונציאניים/@shellslittlehome/

מנקה מקצועית שיתפה רשימה של פריטים ורהיטים שהיא לעולם לא תעז להחזיק בביתה - כי פשוט קשה מדי לנקות אותם. ויקטוריה קיטסון, בת ה-31 ממנצ'סטר, חשפה בטיקטוק את רשימת הרהיטים שהיא נמנעת מהם, וחלק מהם ממש מפתיעים.

בסירטון, היא טוענת כי אנשים פשוט לא חושבים על כך שיש רהיטים שקשה מאוד לשמור עליהם נקיים, ולכן צריך לחשוב על זה לפני שרוכשים אותם, כי אחרת תתחרטו על כך ממש. היא טוענת שתמיד צריך לחשוב על אופן הניקיון של דברים לפני שרוכשים אותו. היא פירטה לאחר מכן את הרשימה של אביזרים, חפצים ורהיטים שהיא נמנעת מהם כדי לעזור לאנשים לנקות את הבית בצורה יותר קלה.

צפו בסרטון שלה עם ההסברים

"אנשים קונים דברים בלי לחשוב כמה קשה לשמור עליהם", היא אומרת, "הרבה מהדברים הללו נראים מדהים, אבל אוספים אבק ולכלוך בקלות. לדוגמא, תריסי גלילה (או תריסים ונציאניים) נראים נהדר, אבל קשה מאוד לנקות אותם, בעוד שתריסים רגילים הרבה יותר פשוטים לניקיון".

במעבר למטבח, ויקטוריה אומרת שצורת הכיור חשובה מאוד, כיוון שכיורים מרובעים צוברים לכלוך ועובש בפינות, בעוד שבכיורים עגולים אין את הבעיה הזאת. "אני גרה באזור שלרוב האנשים יש כיורים מרובעים. הם לא מבינים כמה זמן לוקח לנקות אותם".

בכל הנוגע לשירותים וחדר האמבטיה היא מספרת. "אם החדר מספיק גדול, אז אמבטיה עומדת היא סבבה. אבל אם הוא לא מספיק גדול, אז צריך להכניס לשם את שואב האבק כדי לנקות מאחורריה - וזה קשה מאוד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אישה באמבטיית עמידה. Dmytro Zinkevych, ShutterStock
אמבטיית עמידה זה יפה אבל קשה לנקות סביבה/ShutterStock, Dmytro Zinkevych

שנמשיך? היא מסבירה ש"מתגי אור מטאליים ממתכת מתמלאים בסימני טביעות אצבעות בשנייה שנוגעים בהם ובכל זאת הם מאוד פופלאריים בבתים רבים. מתגי אור מאט הם אלטרנטיבה מצוינת".

עוד טענה שלה היא שדלתות הזזה במקלחון לוקחות הרבה זמן לנקות ולדבריה עדיף לבחור בדלת זכוכית גדולה שנפתחת כיוון שהיא הרבה יותר פשוטה לניקוי. בנוסף היא נמנעת מריצוף מבריק מכיוון שכל מריחה נראית עליו בקלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully