וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאוני: כך תסירו כתמים ותעלימו את הריח הרע מכריות הספה

21.11.2021 / 23:31

למומחי ניקיון יש שני טיפים מבריקים שיסייעו לכם לטפל בכריות הספה המסריחות שלכם - ולהסיר מהן כתמים. כל מה שאתם צריכים אלה שני פריטים שכבר יש לכם בבית

איך לטפל בכריות ספה מסריחות?/@cleanthatup

מתי בפעם האחרונה ניקיתם את הספה שלכם? ואנחנו לא מדברים על מעבר מהיר עם היד כדי לפנות שאריות של במבה וביסלי, אלא ניקיון יסודי אמיתי - כזה שיסיר כתמים ישנים ויפיג ריחות רעים. התשובה היא כנראה "מעולם לא" וזה בסדר, אתם לא לבד. על אף שהספות שלנו הן הרהיט שאנחנו הכי משתמשים בו בבית, הן לא זוכות לטיפול ראוי. כעת שני מומחי ניקיון מציעים טיפים שיסייעו לנקות היטב את הספות שלכם, כדי שיראו (ויריחו) כאילו זה עתה הורדתם מהן את הניילונים.

נפתח בטיפ שיסייע לכם להיפטר מריחות רעים שנודפים מכריות הספה. זה בסדר, לא בושה להודות שהספות שלנו לא מריחות משהו. אחרי כל מה שעובר עליהן - מזלנו שהן עדיין שמישות. בכל אופן, אתם לא צריכים לצאת עכשיו לקנות תכשיר מיוחד להפגת ריחות. כל מה שאתם צריכים זה חומץ לבן ושואב אבק.

משתמש הטיקטוק ופריק הניקיון הגאה cleanthatup מציע לשלוף את כרית הספה ממקומה, לרסס עליה חומץ לבן - שהוא מפיג ריח טבעי - ולהכניס אותה לשקית אשפה גדולה. לא לדאוג, אין שום כוונה לזרוק אותה. לאחר מכן עליכם לקחת את שואב האבק ולשאוף מהשקית את כל האוויר עד שיווצר וואקום. כשהאוויר יצא, קשרו את השקית והניחו לה לשבת ככה 4-5 שעות. בתום הזמן הוציאו את הכרית מהשקית והניחו לה להתייבש. זהו, הריפוד שלכם יריח עכשיו הרבה יותר טוב.

הנה ככה זה עובד:

בתגובות סיפר הטיקטוקר ששאיבת האוויר נועדה לאלץ את מסיר הריח להיכנס אל פנים הכרית כדי לנטרל את הריחות הקשים באמת. הוא הוסיף כי ריחות שונים ידרשו "חומרים מנטרלים שונים", אך לא סיפק עוד דוגמאות. בתגובות רבים החמיאו והודו לו, אם כי היו כמה שבחרו להשתעשע: "זה עובד גם על בני אדם?" כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "וזה יעבוד גם על חדר השינה של הבן שלי?".

רגע, ומה עם הכתמים?

לא שכחנו: כעת נעבור לשיטה להסרת כתמים מכריות. איך עד היום הסרתם כתמים מהספה שלכם? הפכתם את הכרית לצד השני, נכון? כן, אנחנו מכירים את הטריק הזה. אולם, מומחית לניקיון חשפה שיטה מפתיעה להסרת כתמים מהספה - וכל זה בעזרת חומר ניקוי שכבר יש לכם בבית. מומחית הניקיון, קרולינה מקאולי, הראתה לעוקביה בטיקטוק כיצד להסיר כתמים מהספה בעזרת חומר לניקוי שמשות.

שימו לב:

ראשית, היא ממליצה לרסס על הכתמים את חומר הניקוי. לאחר מכן לשפשף את האזור עם ספוג רך ולסיום לנגב את האזור עם מטלית לחה ולאפשר לו להתייבש. זהו, לאחר היבוש הכתמים יוסרו והספה תיראה כמו חדשה. בתגובות רבים הסכימו לנסות את השיטה שלה, בעוד אחרים חששו שחומר הניקוי הזה ישנה את צבע הספה - אולם היא לא הגיבה לחשש הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully