וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבים שאתם יודעים לכבס מצעים? כדאי שתצפו בסרטון הזה

4.11.2021 / 23:46

סרטון שבו מומחי ניקיון חושפים כיצד יש לכבס את המצעים בדרך טובה יותר שמעבר לניקיון יסודי גורמת להם גם להריח נפלא - גרם ל-1.7 מיליון צופים להתלהב

שיטה שנוייה במחלוקת: החלפת מצעים במיטה כשהם עדיין רטובים/@loriparker8

זה ידוע שהמצעים שלנו הרבה יותר מלוכלכים ממה שנדמה לנו. הם הרי סופגים עד 100 ליטר של זיעה וכמעט חצי קילו של עור בשנה. מוכנים לקרוא על מה אתם ישנים כל לילה? לפי המומחה פיליפ טיירנו מבית הספר לרפואה של אוניברסיטת ניו יורק, זאת הרשימה: פטריות, חיידקים, חול, זיעה, ליחה, נוזלי נרתיק, צואה, שתן ועור. הכל בכמויות קטנות כמובן אבל עדיין - דוחה. רק תחשבו על זה רגע, כשליש מהחיים שלנו אנחנו מבלים על מצע של חיידקים, פטריות וצואה.

יכול להיות שאתם בטוחים שאתם יודעים איך לכבס מצוין את המצעים שלכם, ולהמנע מכל הגועל הזה, אבל מסתבר שיש דרך נוספת שתגרום להם להיות יותר נקיים וגם להריח פשוט נפלא. מומחי הניקיון של Refined Living העלו לטיקטוק את הסוד שלהם, 1.7 מיליון איש צפו בו והתלהבו. מה הם עשו אתם שואלים? ובכן, זה ממש פשוט.

צפו בסרטון

ב"סאן" הבריטי כתבו שאם אתם קוראים את זה ומכבסים את הסדינים שלכם רק עם אבקת כביסה או מרכך כביסה, אולי כדאי שתחשבו מחדש על שגרת הכביסה שלכם. הסרטון של מומחי הניקיון נפתח עם התזכורת שיש לכבס את הסדינים מדי שבוע ואז נחשפת השיטה שלהם -

אנו רואים את האישה בסרטון מוסיפה את הדברים הבאים למכונת הכביסה שלה: ג'ל כביסה (ניתן להשתמש במקום באבקה), ¼ כוס סודה לשתייה, ¼ כוס חומץ ו-5 טיפות של שמן אתרי בריח לבנדר.

המגיבים לסרטון הסבירו שהסודה לשתייה מצויינת לניקוי עמוק של המצעים, החומץ עוזר בתהליך השטיפה ומשמש למעשה כמרכך ושמן הלבנדר מוסיף ריח נפלא למצעים שלכם ובהחלט משדרג את חווית השינה. אגב, הטריק הזה עובד נפלא לא רק בכביסת מצעים, אלא שהוא יעיל גם בכביסת בגדים - לבנים או צבעוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully