וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מאסט: טיפים ליצירת ריח נעים בשירותים ובאמבטיה

30.10.2021 / 23:41

מומחית לניקיון מדגימה כיצד תוכלו לגרום לחדרי השירותים והאמבטיה שלכם להריח נפלא - ותתפלאו מה קצת כדורי צמר גפן ושמן אתרי מסוגלים לעשות

שיטות ליצירת ריח נעים בחדר השירותים והאמבטיה/TIKTOK / @CAROLINA.MCCAULEY

מומחית הניקיון קרולינה מק'ולי העניקה ל-1.4 מיליון העוקבים שלה בטיקטוק טיפים ליצירת ריח נעים בחדר השירותים ובאמבטיה - כשאחד הטיפים הבולטים שלה הוא שימוש בשמן אתרי. סרטון קצר בו היא מדגימה את שלל שיטות הניקיון והריענון שלה זכה למאות אלפי לייקים ומאות תגובות: "זה גרם לי לקום מהמיטה באמצע הלילה וללכת לנקות את השירותים, תודה!" כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "שולחת את הסרטון לבעלי".

הנה הטיפים שלה:

@carolina.mccauley Let's face it, keeping bathroom odours under control can be difficult, but bref_anz Rim Blocks are my saviour #BrefBrilliantGel #ad #BrefToilet ♬ Life Goes On - Oliver Tree

שמנים אתריים

מק'ולי ממליצה להוסיף מספר טיפות של השמן האתרי האהוב עליכם לכדורי צמר גפן - ולהניח אותם בתחתית פח האשפה בחדר. שימו לב לא לשים אותם בתוך שקית הזבל כדי שלא תפנו אותם בכל פעם שהשקית תתמלא - אלא מתחתיה.

הוספת שמן אתרי לצמר גפן כדי ליצור ריח נעים בשירותים. Tiktok/carolina.mccauley, צילום מסך
הוספת שמן אתרי לצמר גפן כדי ליצור ריח נעים בשירותים/צילום מסך, Tiktok/carolina.mccauley

הסרת ריח רע המגיע מהכיור

שפכו לכיור כוס סודה לשתייה עם כוס של חומץ לבן. זה יפיג ריחות רעים מתעלת הניקוז שלכם ויסייע עם כל סתימה שעלולה להיווצר שם למטה.

ניקיון מברשת האסלה

מק'ולי ממליצה להוסיף מעט נוזל לניקוי אסלה לתחתית כלי מברשת האסלה שלכם כדי לחסל חיידקים שעלולים להיווצר שם. זה גם יועיל כשתרצו להעביר קרצוף מהיר בתוך האסלה.

הוספת נוזל לניקוי אסלות לתחתית מברשת האסלה. Tiktok/carolina.mccauley, צילום מסך
הוספת נוזל לניקוי אסלות לתחתית מברשת האסלה/צילום מסך, Tiktok/carolina.mccauley

הקפידו על ניקיון האסלה

מק'ולי ממליצה לנקות את תחתית האסלה באופן קבוע ולא לחכות שבועיים-שלושה עד שיווצרו שם כתמים וריחות שיהיה קשה להיפטר מהם. היא ממליצה כמובן גם לשים סבון אסלה שיסייע בניקיון השירותים בכל הורדת מים וישמור על ריח רענן.

שמן אתרי בגליל נייר הטואלט

בנוסף, מק'ולי ממליצה להוסיף מספר טיפות שמן אתרי לחלק הפנימי של נייר הטואלט שלכם. הטיפ הזה זכה לביקורת מצד הצופים: "אל תוסיפו שמן אתרי לגליל נייר הטואלט, הוא ייספג דרך הגליל לנייר", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "זה יכול לגרום לזיהומים ומסוכן לבעלי חיים". מק'ולי השיבה לביקורת: "זה רק בתוך הגליל. זה גורם לשירותים להריח נפלא". אחת הצופות השיבה לה: "קולגה שלי עשה את זה בשירותים אצלנו בעבודה ואחות מסכנה קיבלה תגובה אלרגית קשה" ואחרת הוסיפה: "חמודה, הגליל עשוי מקרטון. השמן יספג דרכו לנייר הטואלט ויכול לגרום לזיהומים בעת המגע על העור".

על הטיפ הזה אולי היינו מוותרים, אך אתם בהחלט מוזמנים לנסות את כל השאר. האחרים אכן זכו לביקורות יותר מפרגנות: "הריחות שיצאו לי מהכיור היו מחרידים. השיטה הזאת באמת עובדת", כתבה אחת ואחר הוסיף: "זה גאוני להוסיף נוזל ניקוי לתחתית מברשת האסלה. לא מבין איך לא עשיתי את זה עד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully