וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ גאוני או מסוכן? כך תגרמו לכלים במדיח שלכם להריח נהדר

16.10.2021 / 23:26

פודית פופולרית סיפרה על דרך לא שגרתית שבה היא משתמשת בשאריות אוכל כדי לגרום למדיח ולכלים בתוכו להריח מעולה וגילתה כי אנשים רבים כבר עשו את זה עוד לפניה - אבל יש מי שמזהיר מפני הסכנות שבדרך שלה

טריק לניקוי מדיח הכלים/cookingwithayeh

פודית פופולרית חשפה איך היא משתמשת בשאריות אוכל כדי לגרום למדיח הכלים שלה להישאר עם ריח טוב ורענן ולא להסריח. איה פאר, שמתחזקת עמוד אינסטגרם עם כחצי מיליון עוקבים, חשפה שהיא פשוט מוסיפה פלח לימון משומש למדיח הכלים כדי לשמור על ריח טוב של המכשיר והכלים בתוכו.

הבשלנית הביתית משתפת ברשת בדרך כלל מתכונים, אבל דווקא טריק הניקיון שלה הפך לוויראלי. "תשתמשו בטבליה למדיח כרגיל, אבל הוסיפו לימון שסיימתם לצד הכלים המלוכלכים", היא הסבירה בסירטון. חתיכת הלימון יכולה להיות שלמה או אפילו סתם שאריות שנשארו אחרי סחיטה, "רק הוציאו משם את הגרעינים", היא מזהירה.

צפו בסירטון שלה

הסירטון שלה נצפה כבר יותר מ-150 אלף פעמים ומאות אנשים הגיבו ואמרו שינסו את הטריק שלה. כמה אף טענו כי מדובר בטיפ ידוע: "אני תמיד עושה את זה והמדיח שלי מריח נהדר והכלים שלי מבריקים", כתבה אחת מהמגיבות, אלא שאנשים אחרים היו מודאגים ש"חתיכות לימון יהיו מפוזרות אחר כך בכל המכונה", אך איה הגיבה להם: "גם אני חשבתי שזה יהיה כך - אבל הן לא".

גולשים אחרים שיתפו טיפים אחרים שלהם לשימוש בחתיכות לימון: "תעשו זאת גם עם המיקרוגל שלכם. אני שמה בו חתיכת לימון ומפעילה לדקה או שתיים, הריח משגע", כתבה אישה אחת ואחרת הוסיפה: "אני שמה חצי לימון בקומקום ומרתיחה, זה מנקה הכל".

היא לא היחידה שממליצה על זה

@mama_mila_ Don't throw away the secret to your shiny dishes ✨ #LearnOnTikTok #TikTokPartner #hometips ♬ original sound - ALTÉGO

אבל טכנאים מזהירים: זה יהרוס את המדיח

עם זאת, לאחר שהסרטון שלה הפך לוויראלי, מומחים וטכנאים לתיקון מדיחי כלים רבים יצאו נגד השיטה כשטכנאי מדיח כלים אחד כתב: "לעולם אל תשתמשו בלימון במדיח הכלים שלכם! זה יהרוס את הגומי" והסביר שגומי שנהרס במדיח יגרום למדיח לדלוף באמצע העבודה והתיקון עשוי לעלות הרבה מאוד.

טכנאי אחר טען שאם משתמשים בלימון עם גרעינים, הם יסתמו אחר כך את גוף החימום, שהוא המבנה דמוי המאוורר בתחתית המדיח ואחד נוסף הזהיר שאם אתם שוטפים כוסות במדיח הכלים ושמים לימון בתוכו - זה יכול לגרום לעכירות בזכוכית וחריטות בכוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully