וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטת הניקיון הפשוטה שאחריה מדיח הכלים שלכם ייראה כמו חדש

17.2.2021 / 23:50

ידעתם שמומלץ לנקות את מדיח הכלים פעם בחודש כדי לשמור עליו ועל הפעולה התקינה שלו? למזלכם גולשת מאוסטרליה חשפה שיטה פשוטה מאוד לניקיון שכוללת שלושה שלבים ושני מרכיבים שיש בכל בית - ובלי צורך לשפשף שום דבר

ככה תנקו את מדיח הכלים/@carolina.mccauley

מדיח הכלים מבריק עבורנו אינספור כלים ביום ולכן, זקוק בעצמו לניקוי וריענון. כשהמדיח נקי, הכלים שלכם ייצאו נקיים יותר. הדרך הפשוטה והזריזה ביותר לעשות זאת, היא להפעיל אותו כשהוא ריק לחלוטין לאחר ששפכתם פנימה נוזל לניקוי מדיח. אבל מה עושה מי שאין לו נוזל שכזה או שמעדיף משהו טבעי יותר? אמא לשניים מאוסטרליה חשפה את כל מה שאתם צריכים כדי לנקות את מדיח הכלים שלכם ואת שיטת שלושת השלבים שלה שיגרמו למדיח שלכם להראות כחדש.

קרולינה מקאולי מפרת' שיתפה סרטון בטיקטוק בו סיפרה שמדיח הכלים יכול לצבור בקלות לכלוך ועובש, ושצריכים לנקות אותו לפחות פעם בחודש כדי שהוא יתפקד כמו שצריך. "זו השיטה המהירה והקלה שלי לנקות את מדיח הכלים", היא חשפה וכל מה שאתם צריכים זה אבקת סודה לשתייה וחומץ.

הסרטון וההסבר שלה

כדי לנקות את המדיח, קרולינה מסבירה שקודם כל צריכים לפזר קצת אבקת סודה לשתייה בחלק האחורי של התחתית. "השאירו שם את זה לשעה כדי שהיא תספוג הכל", היא אומרת. בשלב הבא יש להפעיל את המכונה על תוכנית מלאה, ולפתוח אותה באמצע כדי להוסיף שתי כוסות חומץ. "המשיכו את הפעולה של המדיח עד להשלמתה", היא מסכמת ומראה שהתוצאה היא מדיח נקי לחלוטין מחיידקים ולכלוך.

הסיבה שהטריק עובד היא שהחומץ מפרק כל חתיכה של אוכל, שומן, סבון או כל דבר אחר שנשאר במדיח ובינתיים הסודה לשתייה עוזרת להורדת כתמים ולרענון הריח במדיח.

האלפים שראו את השיטה של קרולינה התרשמו מאוד, כשחלקם התוודו שהם מעולם לא ניקו את מדיח הכלים שלהם ואחרים תייגו שותפים לדירה או בני זוג ואמרו שהם לא יכולים לחכות כדי לנסות את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully