וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת ולתמיד: זו הדרך הנכונה למלא את הכלים במדיח

22.7.2020 / 23:51

מומחים החליטו לשים קץ לריבים ולחשוף מהי באמת הדרך הכי נכונה למלא את מדיח הכלים שלכם - ואתם בטוח עושים שניים או שלושה דברים לא נכון

זה מה שקורה בתוך מדיח כלים בזמן שהוא עובד/Bito

להכניס כלים מלוכלכים למדיח זו פעולה פשוטה שאי אפשר לטעות בה, נכון? ובכן, לפי מומחים ממגזין "בון אפטיט", אנחנו לחלוטין טועים גם בדבר כה פשוט כמו זה. הם חשפו מהי הדרך הנכונה לעשות זאת וענו גם על שאלת השאלות: האם שטיפה מקדימה היא הכרחית או לא?

נפתח בתשובה: אל תטרחו לשטוף לפני

בעוד רבים יעידו כי כל צלחת זקוקה לשטיפה טובה לפני שהיא נכנסת למדיח, ב"בון אפטיט" טוענים שזה לא המקרה. הם אומרים: "אם יש לכם עומס של כלים, תשטפו רק את אלה עם שאריות המזון הגדולות, הכניסו למדיח ואל תסתכל לאחור. רק אם המדיח שלכם ישן ומתקשה להתמודד עם הלכלוך - רק אז שטיפה מהירה לפני היא הכרחית".

גבר שוטף כלים. ShutterStock
אין צורך לשטוף את הכלים לפני הכנסתם למדיח/ShutterStock

מלאו את המדיח מבפנים החוצה

זה יקל עליכם אם תמלאו קודם את החלק האחורי של המדיח ומשם תמשיכו אל חלקו הקדמי.בנוסף ממולץ לכם למלא את המדיח מלמטה למעלה כדי להימנע ממים שיטפטפו עליכם מלמעלה בזמן שאתם ממשיכים להכניס כלים. את הכלים הפלסטיים שימו במדף העליון ואת כל הכוסות הניחו הפוך בזווית ישרה, כך שלא יצברו מים.

מדיח כלים. ShutterStock
את הכוסות הניחו הפוך/ShutterStock

ומה עם הסכו"ם?

את המזלגות והכפיות יש להעמיד עם החלק המחודד כלפי מעלה לניקוי היעיל ביותר, בעוד את הסכינים יש להעמיד עם החלק המחודד כלפי מטה מסיבות בטיחותיות. בנוסף, כדאי לשמור על "ריחוק חברתי" כשמדובר בסכו"ם, כלומר להימנע מצפיפות יתר כדי להביא לניקיון יעיל יותר.

מדיח כלים - גיף. Giphy
את הסכינים יש לשים הפוך/Giphy

ומה אסור לעשות?

כמו כולם, אתם בטח נוטים להכניס למדיח כל דבר אפשרי כדי להימנע משטיפה ידנית ומייגעת. עם זאת, ב"בון אפטיט" טוענים שיש כמה דברים שכדאי לכם לדעת: סכינים חדשות יאבדו מהחדות שלהן במדיח, מחבתות נון סטיק נמצאות בסיכון לאבד את ה"נון סטיקיות" שלהן וכל כלי שעשוי מעץ מועד לעיוות. מה שלא מתאים למדיח - שיטפו ביד.

אשה מנקה סכין בכיור. Giphy
סכינים חדשות יאבדו מהחדות שלהן במדיח ולכן עדיף לשטוף אותן ידנית/Giphy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully