וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה האזור המטונף במדיח הכלים שלכם ששכחתם לנקות

17.1.2019 / 15:05

עקרת בית מאוסטרליה הפתיעה חולי ניקיון באשר הם כשבישרה על האזור היחיד במדיח הכלים שכולנו שוכחים לנקות. היא חשפה למצלמה את החומר השחור והמגעיל שמצטבר במדיח בזמן שאנחנו שוטפים את הצלחות שלנו - וזה לא מעורר תיאבון במיוחד. אבל אל דאגה - יש פתרון

זה מה שקורה בתוך מדיח כלים בזמן שהוא עובד/Bito

בחודש שעבר סיפרנו לכם על אטם הגומי במכונת הכביסה שלא ידעתם שצריך לנקות וגורם לבגדים להסריח מעובש. השבוע נודע לנו שגם במדיח הכלים יש אטם גומי במצב קטסטרופלי, שזה אפילו יותר חמור ממכונת הכביסה כי שם נמצאים כל הצלחות והסכו"ם באמצעותם אנו אוכלים. סליחה על הבחילה הצפויה, אבל הצלחת ממנה אכלתם הבוקר ישבה סנטימטרים בודדים מאטם גומי מלא בשאריות אוכל ישנות. ביקשנו סליחה כבר.

עקרת בית מאוסטרליה שיתפה בקבוצת פייסבוק לאמהות חולות ניקיון תמונות וסרטון של החלק המטונף במדיח הכלים - וכיצד יש לנקות אותו. אטם הגומי, שלמעשה מונע נזילה מהמדיח, אוגר מתחתיו חומר שחור, דביק ומגעיל אותו - שימו לב - כדאי להסיר כל שבועיים. עקרת הבית גילתה על המיקום הבעייתי כשחזרה לדירה אותה השכירה עד לאחרונה לדיירים אחרים והריחה ריח חזק מאוד שמגיע מכיוון המדיח שלה. כששלפה את רצועת הגומי השחורה שעל הדלת, הזדעזעה לגלות חומר דביק שככל הנראה נוצר משאריות ישנות מאוד של אוכל.

שיטה לניקוי מדיח הכלים. FACEBOOK, צילום מסך
החומר השחור והמגעיל שנמצא במדיח הכלים שלכם/צילום מסך, FACEBOOK

עוד בנושא:

ככה היא עשתה את זה:

FACEBOOK

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully