וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הפשוט שיבריק לכם את תנור האפייה בלי מאמץ

28.12.2018 / 23:50

במקום לשפשף ארוכות, אימהות מאוסטרליה עלו על טריק ייחודי להסרת השמן הדביק מהתנור בלי כל מאמץ. אתם חייבים לנסות ולהיווכח בפלא הזה

כך תנקו את התנור במהירות - @Cleverly

מתי בפעם האחרונה ניקיתם את תנור האפייה שלכם? בואו נודה באמת: התנור הוא המכשיר החשמלי שאנחנו תמיד שוכחים לנקות - ואולי פשוט מעדיפים שלא להיכנס לזה. קבוצה של אימהות מאוסטרליה עלו על טריק פשוט שיבריק לכם את התנור בלי כל מאמץ כדי שבפעם הבאה שתעשו ניקיון יסודי במטבח - לא תשכחו אותו. הטריק יאפשר לכם לשבת ולהירגע בזמן שהתנור פשוט ינקה את עצמו.

כל מה שאתם צריכים זה טבליה של מדיח הכלים, רדיד אלומיניום ואמבט מלא במים חמים. לא מסובך: הוציאו את המדפים המלוכלכים מהתנור (אפשר גם את המגשים ואת חלון הזכוכית אם תרצו), עטפו כל אחד מהם בנפרד בנייר כסף והשרו אותם באמבטיית מים חמים. הוסיפו לאמבטיה טבלית מדיח כלים והניחו לפעולת הניקיון לעבוד. החיסרון היחיד הוא שתצטרכו להמתין כשעתיים עד שהמדפים יתנקו בעצמם - אבל בזמן הזה תוכלו להמשך בניקיון הבית או סתם לרבוץ על הספה ולראות טלוויזיה. בתום הזמן, שלפו את המדפים מהאמבטיה, נקו במגבת יבשה והנה לכם מדפים מבריקים ומוכנים לשימוש. דרך אגב, גם האמבטיה תצא נקייה להפליא בתום התהליך. שווה!

תנור מלוכלך. צילום מסך
כתמי שמן שלא יורדים נעלמו כלא היו בזכות הטריק הזה (צילום מסך)/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

החלק במכונת הכביסה שלא ידעתם שצריך לנקות וגורם לבגדים להסריח מעובש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully