וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: הסוד לניקוי הזיהום על המגהץ נמצא בערכת העזרה הראשונה שלכם

20.12.2018 / 0:32

אמא מתוסכלת פנתה לחוכמת ההמונים בפייסבוק בבקשה שיעזרו לה למצוא פיתרון לניקוי משטח הברזל של המגהץ. היא קיבלה תשובה מוחצת עם פטנט שעובד באופן מדהים. לא מאמינים? היכנסו וצפו בעצמכם

Laya Bro

מכירים את הכתמים/הכוויות השחורות שמצברות על משטח הברזל של המגהץ שלכם? אלו כתמים שקשה מאוד לנקות ולעיתים רבןץ הם מכתימים גם את הבגדים, אבל מסתבר שבערכת העזרה הראשונה שלכם יש משהו שיכול לעזור לכם לנקות אותו בקלות.

כל מה שאתם צריכים זה את טבליות הפרצטמול שנמצא בערכת העזרה הראשונה שלכם. מה זה אומר? פרצטמול (או אצטאמינופן) היא אחת התרופות הידועות והנמכרות ביותר בעולם. זהו משכך כאבים וסם מוריד חום שבישראל נמכר, בין היתר, תחת השמות אקמול, דקסמול, אברולט, אברול, פראמול, נובימול, רוקמול, פנדול ומכבימול.

אז מה צריך לעשות? תתפסו את הטבליה עם פינצטה ושפשפו את משטח הברזל של המגהץ. מסתבר שהפטנט הזה עובר מפה לאוזן ברשתות החברתיות כבר שנים, אך נחשף השבוע לכלל הציבור אחרי שאמא מאוסטרליה פנתה אל חוכמת ההמונים בפייסבוק כדי לבקש עצה איך לנקות את משטח המגהץ שלה.

הנה ככה זה עובד

בווידאו שעלה לרשת, ניתן לראות כיצד הכתם יורד בקלות כשמעבירים את הטבליה על המשטח הלוהט עד כדי כך שלא נותר כל סימן. לניקיון מירבי עליכם להמשיך לשפשף את המשטח עם הטבליה עד שאתם נפטרים מכל החרכים השחורים. כמובן יש לוודא שמשתמשים בטבליה שלא עטופה בשכבת פלסטיק.

רוב האימהות שנחשפו לווידאו הזה בפייסבוק, התמוגגו. "זה עובד, לא ייאמן", אמרה אחת. בחורה אחרת הצהירה: "בבקשה תנסו את זה, זה מדהים. אני מנקה את המגהץ במשך חמש שנים עם גלולות הפרצטמול וכותנה. אני ממליצה לכם לתת לזה הזדמנות, רק תהיו זהירים לא לקבל כוויה מהמגהץ, כיוון שהטריק עובד רק כשהוא עובד על חום מקסימלי בזמן פעולת הניקיון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

תזהרו לא להכוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully