וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו הן הטעויות הנפוצות שכולנו עושים בשימוש במדיח הכלים

15.5.2019 / 0:19

מומחי ניקיון העלו 4 נקודות חשובות בשימוש במדיח הכלים שרובנו חוטאים בהן - כמו הכנסת כלי עץ למדיח או שטיפת כלים מלוכלכים לפני הכנסתם. הנה כמה דברים שכדאי לדעת לפעם הבאה שנערמים לכם כלים בכיור

זה מה שקורה בתוך מדיח כלים בזמן שהוא עובד/Bito

עבור כולנו השימוש במדיח הכלים הוא כבר על אוטומט. אף אחד לא עוצר שניה להקדיש מחשבה נוספת לדרך הפעלת המדיח או סידור הכלים בו, אבל כנראה שהיינו צריכים - כי חבר'ה, אנחנו פשוט לא יודעים להשתמש במדיח שלנו. למעשה, גם מדיחים מנוסים יודו שהם חוטאים בלפחות 3 מתוך 4 הטעויות הקריטיות שמומחי הניקיון של המגזין "צ'ויס אוסטרליה" אספו עבורכם.

כדי להבטיח שכלי המטבח והבישול שלכם יצאו נקיים ומבריקים ולמנוע מכם להרוס את הכלים או את המדיח שלכם בכל שטיפה, הנה לפניכם הנקודות החשובות ביותר לשימוש במדיח. גם אם אתם בטוחים שאתם עושים הכל נכון, אולי כדאי שלפחות תוודאו שאתם אכן "צדיקים".

מדיח כלים מזוהם. ShutterStock
אל תטרחו לשטוף את הכלים לפני הכנסתם למדיח/ShutterStock

עוד בנושא:

1. לעולם אל תכניסו כלי עץ, אלומיניום או נחושת למדיח שלכם

כלי עץ, כמו כפות ערבוב ולוחות חיתוך, יספגו כל ריח וטעם שייצא מהכלים האחרים במדיח, אז פשוט עדיף להימנע מזה. אלומיניום ונחושת הן מתכות "תגובתיות". כלומר הן רגישות לקורוזיה, כך שכלים כמו מחבתות נון סטיק לחלוטין עדיפות לשטיפה ביד.

2. אל תטרחו לשטוף את הכלים לפני הכנסתם למדיח

כל דבר שיכול לחסוך לנו זמן - הרי הוא מבורך. בעוד שעדיין תצטרכו לגרד שאריות מזון מהכלים לפני שאתם מניחים אותם במדיח, טבליות או נוזל הניקוי של המדיח שלכם אמורים להיפטר בקלות מהכתמים השטחיים ולכן שטיפת כלים מלוכלכים (אפילו קלות) לפני מדיח פשוט מיותרת ומבזבזבת זמן וכסף. מה שכן - אל תשכחו לנקות את המסנן של המדיח פעם בשבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • מדיח כלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully