וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה הדוחה בגללה חייבים לנקות ולהחליף את הפילטר במיקרוגל

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 18:39

אישה העלתה לטיקטוק סרטון ויראלי שבו היא חושפת כמה טינופת יש על הפילטר הישן שלה במיקרוגל. ניסיתם פעם לבדוק גם את המסנן במיקרוגל שלכם? בכלל יידעתם שזה אפשרי? אם לא, כדאי מאוד שתעשו את זה

ככה מנקים את הפילטר של המיקרוגל/mamasknowbest

רובנו נוהגים לנקות מדי פעם את הפילטר של המזגן, מכונת הכביסה, המייבש ושל מוצרי חשמל נוספים בבית. אבל ידעתם שגם במיקרוגל יש פילטר ושכדאי מאוד להחליף אותו, לפחות פעם בחצי שנה? ככה לפחות טוענת מומחית ניקיון שנוהגת להעלות באופן קבוע טיפים לניקוי, ששיתפה בטיקטוק שלה סרטון שבו היא הסבירה מדוע חשוב לנקות את הפילטר של המיקרוגל.

היא פירסמה את הסרטון תחת הכותרת "שכחתי מזה לגמרי" - ואנחנו מודים שבכלל לא ידענו על זה.

ככה היא עשתה את זה

היא הראתה כיצד הפילטר שלה מטונף לחלוטין וכתבה: "זו תזכורת לכך שיש לכם פילטר פחם במיקרוגל. אתם אמורים להחליף אותו בכל שישה חודשים. אז כרגע אני מחכה לפילטר החדש שלי שיגיע ובינתיים אנקה את הישן".

הסרטון הזה שבו האישה מוציאה את הפילטר המטונף ומנקה אותו צבר 2.2 מיליון צפיות ומעל אלפיים תגובות של אנשים, שרובם הודו שהם בכלל לא היו מודעים לכך שיש להם פילטר במיקרו. "אני משתמשת במיקרוגל מעל 30 שנה ומעולם אפילו לא ידעתי שיש פילטר שצריך לנקות", כתבה אחת המגיבות.

אבל האם לכל מכשירי המיקרוגל יש פילטר? זה בדיוק מה ששאל אחד הצופים והמומחית ענתה שלרוב המכשירים יש - רק צריך רק לפתוח ולבדוק. חשוב רק לזכור שלפני כל פעולה של ניקוי המיקרוגל חובה לנתק אותו מהחשמל ורצוי מאוד לעיין בחוברת התפעול שקיבלתם יחד עם המכשיר בכדי לדעת האם למכשיר שלכם יש בכלל פילטר ומהי הדרך הנכונה לנקות אותו.

באתר hunker.com כתבו שהמומחים בהום-דיפו מסבירים שמסנן הפחם עוזר להעלים ריחות רעים ממחזור האוויר בתוך המיקרוגל, מה שיכול לפגוע באפשרות שלכם ליהנות מאוכל טעים. בנוסף, המסנן מסייע למיקרוגל לפעול ביעילות. הם טוענים שאם אתם לא מנקים את פילטר הפחם של המיקרוגל לעתים קרובות מספיק, הדבר גורם למכשיר להתאמץ יותר בעבודתו, מה שיכול לגרום לו להתבלות מהר יותר. לכן לדבריהם חשוב להסיר ולנקות את המסנן מעת לעת. רוב יצרני המיקרוגל מציעים מסנני פחם חלופיים לרכישה במקרה שהמסנן ישן מדי או שאינו ניתן לניקוי בקלות. הם ממליצים ליצור קשר עם היצרן לקבלת סיוע ברכישת חלק כזה או שתפנו לחנות לתחזוקת הבית - רובן יחזיקו מסנני פחם ספציפיים לדגמי מיקרוגל מסוימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully