וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מה אנשים גילו כשניקו בפעם הראשונה את מכונת הכביסה שלהם

29.6.2020 / 0:01

סרטון ויראלי בטיקטוק קרא לאנשים לנקות את הפילטר של מכונת הכביסה שלהם, פעולה שצריכה להיות חלק בסיסי בתפעול שלה, אבל היו אנשים שלא ידעו את זה והיו המומים מכמות הלכלוך שהצטברה בתוך המכונה שלהם

ניקוי פילטר של מכונת כביסה/TIKTOK

בסרטון - ככה מנקים את הפילטר

כולנו משתמשים במכונת הכביסה לפחות פעם בשבוע, אבל כמה מכם גם באמת דןאדים לתחזוקה שלה ומנקים את הפילטרים שלה? המודעות כלפי נקיון של מדיחי הכלים, בכל נושא האבנית, היא גבוהה בהרבה מזאת שנוגעת למכונת הכביסה. כמה מכם ידעו, למשל , שמומלץ לנקות את הפילטר של מכונת הכביסה פעם בחודשיים?

משתמשת בטיקטוק העלתה סרטון ובו היא מדגימה כיצד היא פותחת את הפילטר של מכונת הכביסה שלה ןבאמצעות צינור הניקוז מוציאה את הנוזלים שהצטברו בפנים. היא קראה לאנשים לנקות את מכונת הכביסה שלהם ולהעלות סרטונים עם מה שיוצא משם. התוצאה הייתה מבול של סרטונים שחשפו את העובדה שמעט מאוד אנשים טורחים לנקות את הפילטרים והמצב שלהם גרוע במיוחד.

הסרטון שקורא לכם לנקות את המכונה

כתבת באזפיד נותרה המומה כשניסתה לנקות בעצמה את מכונת הכביסה

"אני חייבת להודות שזה היה חדש לגמרי בשבילי", הודתה כתבת באזפיד קריסטה טורס שכתבה על הנושא ואף העלתה סרטון, "הלכתי למכונת הכביסה, ובתחתית הייתה דלת קטנה עם מדבקה שאומרת שצריך לנקות את הפילטר כל חודשיים. לא ידעתי כלום על ניקוז באמצעות צינור, אז נכנסתי לגוגל. גיליתי שם שלחלק מהמכונות יש צינור ניקוז, אבל בחלק אחר צריך לנקז את הנוזלים כדי לשמור על ניקיון. אז ניקיתי את המכונה בפעם הראשונה, ולמרות שהמים נראו נקיים, הם היו מסריחים. הוצאתי את הפילטר, היה שם הרבה שיער, מקלות ותגיות שנפלו מהבגדים".

עוד גולשין העלו סרטונים שלהם מנקים את מכונת הכביסה

@cris9113

Now I know why our washer keeps stopping in the middle of the cycle. Learned this from TikTok @lizaberris @katlynherrera

♬ original sound - brandt.tera

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully