וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד היום ניקיתם את דלת התנור שלכם לא נכון! חולת ניקיון חושפת טכניקה מפתיעה

22.6.2020 / 8:05

בזמן שחולת הניקיון שלנו ניסתה להבריק את דלת התנור שלה בעזרת מקל ונייר סופג, בן זוגה חלף במקום וגילה לה שיש דרך הרבה יותר פשוטה לנקות אותה. היא שיתפה את התגלית ברשת ואנשים לא הפסיקו להודות לה: "כמה זמן, כאב ותסכול זה יכול היה לחסוך מאיתנו"

שיטה לניקוי דלתות התנור/FACEBOOK

אנחנו מחפשים אשמים. חולת ניקיון שיתפה את הדרך הנכונה לניקיון דלת התנור וגרמה לכולנו לתהות: מי אשם במחדל הזה? מי היה הראשון שלא קרא את מדריך ההוראות ומנע מאיתנו לדעת באופן טבעי על האפשרות הזאת? כן, אם אי פעם מצאתם את עצמכם מקרצפים במבוכה את דלת התנור עם שיפוד ונייר סופג בניסיון להסיר איכשהו את כל הזוהמה המסתתרת בפינות חלון הזכוכית - אתם הולכים להיות המומים כשתגלו איך בזבזתם 20 שנה של ניקיונות לשווא.

אינכם זקוקים לכלים מיוחדים או זרוע גמישה במיוחד כדי לנקות את דלת התנור, שכן אישה אמיצה חשפה כי הדרך הנכונה והפשוטה ביותר לנקות את חלון הזכוכית - הוא להסיר אותו. מה שעוד יותר מפתיע זה שהיא גילתה שהאפשרות הזאת בכלל קיימת רק כי בעלה במקרה חלף במטבח, מצא אותה נאבקת בתנור וחשב על הפתרון.

מה עושים?

טריק לניקיון דלת התנור. פייסבוק, צילום מסך
טריק לניקיון דלת התנור/צילום מסך, פייסבוק

האישה שיתפה את הטיפ שלה ברשת ומתברר שהיא לא היחידה שהייתה המומה מהתגלית. היא אמרה: "סליחה לאלה מכם שכבר ידעו את זה אבל אומייגד, אני נטרפת. מעל 20 שנה של ניקוי תנורים ולעולם לא הצלחתי לנקות את הדלת כראוי בגלל שכבת הזכוכית השנייה. אני יושבת פה ומנסה בעזרת נייר סופג ושיפוד להיכנס בין שתי שכבות הזכוכית כדי לנקות אותן ופתאום בעלי עובר, מגלה לי שהן סגורות בקליפס ופשוט מסיר אותן בשבילי. הייתי בהלם... אז לאלו מכם שאולי יש להם תנור דומה עם שתי שכבות של זכוכית ולא ידעו כיצד להסיר אותן - מצורף סרטון".

ידעתם שזה אפשרי?

טריק לניקיון דלת התנור. פייסבוק, צילום מסך
טריק לניקיון דלת התנור/צילום מסך, פייסבוק

טה-דה!

טריק לניקיון דלת התנור. פייסבוק, צילום מסך
טריק לניקיון דלת התנור/צילום מסך, פייסבוק

הגילוי שלה עורר סערה ברשת ואנשים החלו לרוץ למטבח כדי לבדוק אם זה באמת אפשרי. בתגובה לפוסט שלה כתבה אישה אחת: "ניסיתי עכשיו עם דלת התנור שלי. לרגע לא האמנתי שאוכל לעשות זאת, אבל זה עובד! זה נכון". אדם אחר כתב: "זה מדהים! תודה רבה! בדיוק בדקתי את שלי וזה עובד. אני לא מאמין שמעולם לא ידעתי את זה". אישה נוספת שאלה: "מדוע זה נשמר בסוד? כמה זמן, כאב ותסכול זה היה יכול לחסוך אם היינו יודעים את זה קודם? וואו."

אולם לפני שאתם מתלהבים מהרעיון של תנור נקי לחלוטין (כן, יש אנשים שהמחשבה הזאת ממש מדליקה אותם), אדם נוסף ציין: "זה עובד רק בחלק מהתנורים. באחרים האזור הזה מוברג".
אז לפני שאתם מנסים לפרק את דלת התנור שלכם בכוח - הקפידו לקרוא תחילה את ההוראות. אלה שעד היום דילגנו עליהן וגילינו שזו הייתה טעות.

מהמם לה!

טריק לניקוי דלת התנור. פייסבוק, צילום מסך
טריק לניקוי דלת התנור/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully