וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: טריק שקית המטבעות שמרחיק זבובים מהבית

7.6.2020 / 0:02

זוכרים את הטריק הישן של שקית המים והמטבעות המרחיק זבובים מהמטבח? למקרה ששכחתם, קבלו תזכורת והסבר מדוע זבובים כל כך מפחדים משקית מלאה במים

מלכודת לזבובי פירות/Apartment Therapy

הקיץ כבר כאן והזבובים חוגגים אצלנו בבית כאילו זה מינימום מסיבה של אירית רחמים אחרי הקורונה. ברשת תמצאו כמה שיטות מתישות להרחקת זבובים מהבית, אך גולשת בעמוד הפייסבוק "הטיפים של צבא הניקיון של הינץ'" הזכירה לנו טריק אחד סופר פשוט ויעיל שלא יעלה לנו שקל, אלא אם כן אתם סופרים את המטבעות שהטריק הזה ידרוש מכם. כבר נסביר.

בשביל להשתמש בטריק, שלחלקכם ישמע מוכר, יש לקחת שקית ניילון שקופה, להכניס אליה מספר מטבעות, למלא אותה במים - ולתלות אותה על עדן החלון. חברתנו ניסתה את הטריק וסיפרה ש"בדרך כלל יש לנו כחמישה-שישה זבובים מדי יום במטבח - והיום לא הופיע אפילו אחד!".

שקית מים ומטבעות להרחקת זבובים. פייסבוק, Debbie Whitehead, צילום מסך
שקית מים ומטבעות להרחקת זבובים/צילום מסך, פייסבוק, Debbie Whitehead

מי שמכיר את הטריק ודאי תהה כיצד הוא עובד, אז הנה ההסבר: מולקולות המים בצירוף המטבעות יוצרות אפקט מנסרה של שבירת קרני אור בצורה אקראית ומוגברת. מאחר שלזבובים יש מערכת ראייה מאוד מורכבת - הכוללת אלפי עדשות - כשהיא נפגשת באפקט שבירת הקרניים של המטבעות והמים, הזבובים נבהלים, מסתחררים ובורחים משם.

רבים ניסו את הטריק והעידו עד כמה הוא יעיל. "תלינו את השקית ב-9 בבוקר ומאז לא הופיעו אצלנו זבובים. עד עכשיו זה עובד מצוין", כתב אחד ואחר הוסיף: "הטריק הזה עובד גם מחוץ לבית. תליתי אחת על המרפסת שלי והזבובים נעלמו".

ככה זה עובד:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully