וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הפשוט שיפטר מזבובי הפירות המעצבנים שהשתלטו על הבית

25.9.2019 / 0:00

ימי הקיץ החמים החזירו לחיינו את זבובי הפירות הקטנים והמעצבנים שחגים לנו במטבח כאילו אין מחר. תושבת דבלין הציעה שיטה פשוטה ומהירה להיפטר מהמזיקים האלה בלי לרדוף אחריהם בכל הבית ולמחוא כפיים

מלכודת לזבובי פירות/Apartment Therapy

בסרטון - ככה תכינו מלכודת לזבובי פירות

אין דבר מרגיז יותר מקבוצה של זבובי פירות שהחליטו לחגוג להם במטבח הנקי שלך. טינה סמית', תושבת דבלין, נקלעה גם לחגיגת זבובים מטורפת במטבחה והחליטה לעשות מעשה. לא, היא לא נפנפה ביד וקיוותה שזה יעזור, היא הכינה מלכודת פשוטה שהצליחה להערים על הזבובים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד. למרבה המזל, מדובר בטריק פשוט להכנה שכולנו יכולים להכין לעצמנו בבית.

סמית' שיתפה בפייסבוק תמונה של מלכודת הזבובים וכתבה: "גם לכם מופיעים הדברים הקטנים הנוראיים האלה? אין לי פירות והם עדיין מופיעים אצלי בבית. פשוט דוחה". הפוסט שלה זכה לתגובות מפרגנות עם רבים ששיתפו את סלידתם מהזבובים המרגיזים. בניסיון להיפטר מהזבובים היא מילאה כמה כוסות תה בחומץ תפוחים, כיסתה אותן בניילון נצמד וניקבה חורים קטנים בחלקו העליון. המחשבה העומדת מאחורי המלכודת היא שהזבובים נמשכים לדברים מתוקים ולכן יעופו לכיוון הנוזל הדביק שבכוסות ויעברו דרך החורים הקטנים שבניילון הנצמד - רק כדי לגלות שהם לא יכולים לצאת החוצה. בשיחה עם RSVP Live אמרה טינה שהטריק עבד מיד: "תוך חצי שעה תפסתי למעלה מעשרים מהם", היא אמרה וציינה שלקח רק כמה שעות עד שכולם סולקו מביתה, "זה עובד מדהים".

זבובי פירות. ShutterStock
זבובי הפירות חוגגים - לא בבית ספרנו/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully