וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק המפתיע שיסייע לכם להסיר מדבקות עיקשות במיוחד

19.6.2020 / 0:01

משתמשת טיקטוק שיתפה טיפ מוצלח להסרת מדבקות עיקשות מחפצים מבלי להשאיר אחריהן שאריות דבק - ויותר מ-11 אלף משתמשים כבר פרגנו לה על הרעיון

@travel_lily

אין דבר מעצבן יותר בעולם מהרגע הזה שאתם מנסים להסיר מדבקה ואז היא נקרעת ומשאירה אחריה גושי דבק לבנים שצריך להילחם בהם בציפורניים. מכירים את זה, נכון? אז משתמשת טיקטוק שיתפה טריק מושלם להסרת מדבקות עיקשות מחפצים מבלי להשאיר אחריהן זכר.

המשתמשת, לילי די, פרסמה בעמוד הטיקטוק שלה סרטון הדגמה במהלכו השתמשה במייבש שיער כדי להמיס את הדבק ולאפשר למדבקה להתקלף יותר בקלות. היא הסבירה: "פשוט השתמשו במייבש השיער שלכם כדי לחמם את התווית הדביקה. תנו לה 5 עד 10 שניות ואז תקלפו". זה בדיוק מה שליל עושה בסרטון שלה: היא העבירה את מייבש השיער לאורך התווית הדביקה שעל מעמד התבלינים החדש שלה - ועל אף שהיא טוענת שהייתה צריכה להמשיך ככה עוד כמה שניות, המדבקה הצליחה לרדת בתנועה אחת פשוטה והשאירה אחריה רק גוש דביק קטנטן שאותו היא הסירה בשנייה עם האצבע.

עברו עם הפן על המדבקה לזמן קצר:

טיפ להסרת מדבקות עיקשות. טיקטוק, Lili Dee, צילום מסך
טיפ להסרת מדבקות עיקשות/צילום מסך, טיקטוק, Lili Dee

ותלשו בעדינות:

טיפ להסרת מדבקות עיקשות. טיקטוק, Lili Dee, צילום מסך
טיפ להסרת מדבקות עיקשות/צילום מסך, טיקטוק, Lili Dee

אנחנו לא היחידים שהתרשמו מהטיפ שלה. הסרטון צבר יותר מ-11 אלף לייקים ואינספור תגובות מפרגנות. "אוי אלוהים," ענתה אחת, "תודה!". אחרת הוסיפה: "נאבקתי עם מדבקה של קיי-מארט על קערת סלט במשך שלושה ימים ... וואו, זה בהחלט יעזור. תודה". ולשאלה האמיתית: האם באמת יהיה לנו כוח להביא את הפן מהחדר רק בשביל להוריד מדבקה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully