וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינוי קטן בדרך שאתם מכבסים יהפוך את המגבות הישנות והנוקשות שלכן לרכות ונעימות

15.6.2020 / 0:01

גם לכם קשה להיפטר מהמגבות הישנות שלכם על אף שהן כבר ממש לא נעימות למגע? משתמשת טיקטוק שיתפה טריק מושלם וממש פשוט שיהפוך את המגבות הישנות שלכם לרכות ורעננות

tatatowels

לכולנו יש מגבות בארון שראו ימים טובים יותר, אבל איכשהו יצא שעוד לא הספקנו להחליף אותן בחדשות. טוב, על מי אנחנו עובדים פה? אנו מודים שפשוט נשבר לנו הלב לזרוק מגבות ישנות לפח, אפילו כשהן מרגישות לנו היום כאילו אנחנו מייבשים את הגוף בנייר זכוכית. לא משנה כמה כביסות עשינו - עם או בלי מרכך כביסה - התוצאה דומה: המגבות הישנות נוקשות ולא עושות את העבודה שלשמן נועדו. אבל לא עוד - משתמשת טיקטוק שחולקת באופן קבוע טיפים ביתיים שווים, הציעה פתרון פלא שיהפוך את המגבת הישנה ל"ראויה לספא".

האשה, שקוראת לעצה בטיקטוק "מאמא מיה", פרסמה סרטון עם הכיתוב "הסוד למגבות רכות ורעננות" - וכך הוא עובד: הכניסו את המגבות הישנות למכונת הכביסה לשטיפה בחום של 40 עד 60 מעלות. הוסיפו נוזל כביסה, אך במקום להשתמש במרכך הכביסה הרגיל - הוסיפו חצי כוס חומץ לבן. לאחר שהכביסה מסתיימת, נערו את המגבות והשאירו אותן לייבוש באוויר הצח עד שהן לחות מעט ואז הכניסו אותן למייבש הכביסה למספר דקות כדי שזה יסיים את העבודה ויסייע בהפיכתן לרכות ונעימות.

ככה זה עובד:

בתגובות לסרטון נשאלו כמה שאלות חשובות, כמו האם החומץ לא משאיר אחריו ריח על המגבות? והיא הבטיחה שבכלל לא. בנוסף, היא ציינה שהטריק עובד גם על בגדים ומצעים. אנשים הודו לה על הטיפ "המציל חיים" שלה, כפי שכתב אחד בתגובות. משתמשת נוספת ציינה: "אני אף פעם לא משתמשת במרכך כביסה על המגבות שלי, כי שמתי לב שזה הורס את המרקם המקורי שלהן, אבל תודה על הטיפ הזה!". אחרת הוסיפה: "מבטיחה לנסות את זה בכביסה הבאה שלי. תודה".

כך תהפכו מגבות ישנות ונוקשות לרכות ורעננות. טיקטוק, צילום מסך
כך תהפכו מגבות ישנות ונוקשות לרכות ורעננות/צילום מסך, טיקטוק
כך תהפכו מגבות ישנות ונוקשות לרכות ורעננות. טיקטוק, צילום מסך
הפתרון: חומץ לבן במקום מרכך כביסה/צילום מסך, טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully