וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שאין שום צורך בקליפס כדי לסגור שקיות צ'יפס או קופסת דגני בוקר - וזה הסוד

9.6.2020 / 0:18

אנחנו מרבים להשתמש באביזרי איטום וקליפסים כדי לשמור על טריות האוכל שנמצא בשקיות, כעת, שני סרטונים ויראליים ממחישים לנו שאפשר לעשות זאת אחרת, עם טריק קיפול קטן ופשוט

מהי הדרך הנכונה לסגור שקית חטיפי צ'יפס?/Howcast

בסרטון - עוד שיטה לסגירת שקית צ'יפס

כולנו מכירים את הבעיה הזאת: נכנסנו למטבח, פתחנו שקית גדולה של חטיפי צ'יפס או של דגני בוקר, והחל מאותו רגע היא כבר לעולם לא תחזור להיות טרייה כמו בפעם הראשונה. אנחנו נעזרים באביזרים שונים כדי לנסות לאטום את האריזה מחדש - לפעמים מדובר בקליפס, לפעמים גומיות, סיכות ביטחון או אטבים - אבל לרוב גם זה לא עוזר.

אבל מה אם נגיד לכם שיש פטנט קל בהרבה כדי לעשות זאת, והוא אפילו לא כולל שימוש באביזר חיצוני? שני סרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות בימים האחרונים והפכו ויראליים, ממחישים עד כמה זה קל.

הסרטון הראשון, שפורסם בפייסבוק על ידי משתמשת בריטית תחת הכותרת: "מסתבר שבמשך כל השנים סגרנו שקיות צ'יפס בצורה שגויה", מראה איך אפשר לאטום את השקית לחלוטין בתוך כמה שניות ספורות, באמצעות קיפול פשוט.

זה מתחיל עם קיפול של שני קצוות האריזה כלפי פנים, עד להיווצרות של מעין משולש. בשלב הבא הופכים את האריזה (תוך שמירה על הקיפול המשולש) ומתחילים לגלגל את האריזה בחלק שנשאר ריק, עד שמגיעים לצ'יפס. כעת מקפלים פנימה את שני הקצוות שבפינה, עד שנוצרים מעין כיסונים קטנטנים, ומהדקים.

כדי להוכיח את יעילות השיטה, מדגימה המשתמשת כיצד היא הופכת את השקית כלפי מטה והתכולה נשארה שלמה ואטומה. קרוב לארבע מיליון צפיות נרשמו לסרטון הקצרצר אך יעיל הזה.

עוד בוואלה! בית ועיצוב

הטריק הפשוט שיפטר מזבובי הפירות המעצבנים שהשתלטו על הבית

לכתבה המלאה

ככה זה עובד

ומה עם דגני הבוקר?

בסרטון ויראלי נוסף מראה הגולשת הבריטית בקי הולדן מגי כיצד היא אוטמת אריזות פתוחות של דגני בוקר. "לקח לי רק 40 שנה ללמוד את זה, אבל עכשיו אני מתכוונת להראות לכם כמה זה פשוט", היא אומרת, ומדגימה איך עושים זאת נכון - תוך פחות מ-50 שניות.

גם הפטנט שלה כולל קיפול ולא דורש שום קליפס או אטב. כל מה שצריך הוא מיומנות ידיים בסיסית, וצפייה בסרטון הקצרצר הזה.

הולדן מגי מספרת שהסרטון, שנצפה כבר על ידי כ-5 מיליון איש מאז שפרסמה באותו בתחילת החודש שעבר, מעורר תגובות הערצה. "גולשת אחת פנתה אליי וטענה ש'הצלתי לה את החיים', כי היא צורכת המון דגני בוקר ותמיד זורקת לפח אריזות פתוחות, כי הטריות לא נשמרת. זה נחמד", אמרה.

נסו זאת בעצמכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully