וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימסה בבהלה לאחותה שהנר שלה "נעלם" - והפכה לבדיחה ברשת

8.6.2020 / 0:03

אמי הקרמן סימסה לאחותה בבהלה ב-4 לפנות בוקר שהנר הריחני שהיא קנתה לה פשוט "נעלם". אחרי שהאחות הסבירה לה מה קרה ושיתפה את הסיפור - היא הפכה לבדיחה ברשת

אתר רשמי

כולנו נקלענו לסיטואציה מביכה כזאת שמשהו שנראה לכולם ברור מאליו ממש אינו ברור לנו. שארלוט הקרמן בת ה-21 ממנצ'סטר קנתה לאחותה הקטנה, אמי, נר טי לייט עם שעווה ריחנית. אמי בת ה-18 הדליקה את הנר בהתלהבות וכעבור 4 שעות סימסה בחרדה לאחותה: "אני לא יודעת מה קרה. הנר פשוט נעלם".

אמי, סייעת בגן, סימסה לאחותה שהיא מוטרדת מכך שהנר שלה נעלם לאחר שימוש קצר ושארלוט נאלצה להסביר לה את מה שכולנו יודעים: "זה מתנדף. השעווה היא הדלק שמאפשר לנר לדלוק". אמי המבולבלת השיבה לה: "אז אני חייבת לקנות נר חדש. לא ידעתי את זה". כששארלוט שאלה אותה מדוע היא חושבת שהיא מחליפה נרות בכל פעם, עמי סיפרה שחשבה שיש לה OCD והגדירה אותה כ"מומחית לנרות" מבלי להבין עד כמה המידע הזה טריוויאלי לכולנו. את התכתובת המצחיקה ביניהן שיתפו האחיות ברשת והפוסט החל לצבור תאוצה. "לכל אחד יש ימים כאלה", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "זה מרגיש כמו משהו שאני הייתי עושה".

שארלוט הופתעה שאחותה עמי לא יודעת איך עובד נר. Kennedy News and Media, אתר רשמי
אמי/אתר רשמי, Kennedy News and Media
עמי ושארלוט מסתמסות על הנר האבוד. Kennedy News and Media, אתר רשמי
"הוא נעלם"/אתר רשמי, Kennedy News and Media

אמי סיפרה שמעולם לא הדליקה נר וכי אלו שראתה בבית משפחתה היו נראים לה קבועים מאחר שבכל חג מולד היא ראתה את אותן הנרות. שארלוט, מנהלת סלון יופי, אמרה בתגובה: "חשבתי שזה היגיון בריא אבל לא אצלה. זה הצחיק אותי. היא סימסה לי ב-4 לפנות בוקר 'את ערה?'. חשבתי שהיא צוחקת איתי. היא אוהבת את נרות השעווה הריחנית שאני קונה אז היא רצתה גם, אבל היא לא הבינה שהיא צריכה להחליף מדי פעם את הנרות. חשבתי שהיא מסתלבטת עליי. היא די חכמה אז אני לא מבינה איך היא לא יודעת את זה. אני אזכור לה את זה לעוד הרבה שנים. היא תקבל נר ליום ההולדת".

עמי והנר הנעלם. Kennedy News and Media, אתר רשמי
אמי והנר "הנעלם"/אתר רשמי, Kennedy News and Media

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully