וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן שסולק מביתו בחר בדרך מאוד יצירתית לנקום בבעלת הדירה שלו

5.6.2020 / 0:00

שחקן בריטי שסולק מדירתו בעקבות משבר הקורונה התבקש לערוך סיור בבית עם מצלמה כדי לסייע לבעלת הדירה למצוא דיירים חדשים. הוא כמובן ניצל את ההזדמנות כדי לנקום בה באופן יצירתי במיוחד

sandybatchelor

מה לעזאזל חשבה לעצמה בעלת הדירה כשביקשה מהדייר אותו הרגע סילקה מהבית לסייע לה במציאת דיירים חדשים? השחקן הבריטי סנדי באצ'לור סיפר ש"נבעט" מדירתו שבלונדון לאור משבר הקורונה והתבקש בידי בעלת הדירה לצלם סרטון של הנכס כדי לסייע לה במציאת דייר מחליף. זו לחלוטין בקשה אכזרית - אך בשביל באצ'לור זו הייתה ההזדמנות המושלמת לנקמה. הוא פתח את המצלמה ויצא לסיור בדירה - בו במקום להציג את מעלותיה, הוא חידד את חסרונותיה - וכן, מתברר שיש לא מעט פגמים בדירה ממנה סולק באכזריות.

הדייר שסולק מביתו בחר בדרך יצירתית לנקום בבעלת הבית. צילום מסך, צילום מסך
זה רק נראה נחמד בהתחלה - אבל חכו חכו/צילום מסך, צילום מסך

בסרטון ששיתף בטוויטר וזכה כבר ליותר מ-7.7 מיליון צפיות, סיפר באצ'לור: "התבקשתי לצלם סרטון של הדירה שאנחנו למעשה נאלצים לצאת ממנה. אני מאחל להם בהצלחה עם זה". הסרטון נפתח בסלון הבית, כשבאצ'לור מספר לצופים שכל הרהיטים שהם רואים עוברים יחד איתו - אז סורי, נתקעתם עם דירה בלי ריהוט. כשהוא מצלם מבעד לחלון, הוא מוסיף: "הפחים ממש מחוץ לחלון שבסלון. זה מריח טוב כשחם בחוץ". הוא ממשיך ומזהיר את הדיירים הפוטנציאליים מפני התפשטות נמלים בדירה. הוא מציג את האח ש"לא עובדת" וכמה מדפים ש"הילד שקיבע אותם שם היה בטח שיכור כשהוא עשה את זה כי הם בזווית של 30 מעלות".

באצ'לור ממשיך למטבח, מוצא סיבה לזלזל גם ביעילותם של הכיריים החשמליות והתנור ועובר אל מייבש הכביסה, עליו הוא מוסיף ש"הוא לא ממש מייבש, אלא אם כן אתם אוהבים את הבגדים שלך רטובים ועם ריח מוזר". הוא מוסיף: "אני חושב שהילד שבנה את הסלון עשה גם את המטבח כי הוא עשה רק חצי עבודה".

דייר שסולק מביתו בחר בדרך יצירתית לנקום בבעלת הבית. טוויטר, צילום מסך
הכתובת תלויה על הקיר/צילום מסך, טוויטר

סיור מהיר בחדר האמבטיה חושף הודעה שתלויה על המראה בה נכתב: "אתה הולך לשנוא את זה". באצ'לור מתייחס גם אל הריצוף הלא אחיד של הדירה, משם יוצא אל הגינה, מציג תמונות לפני ואחרי של עבודות הגינון שלו ומתאר את מה שהיה שם לפני כ"חור לגיהנום". הוא מעדכן את הצופים שהוא לוקח איתו את הצמחים "כך שהגינה בסופו של דבר תראה כמו אחרי קרב מלחמה". הוא עובר להציג לצופים את הגדר ואומר: "תתפעלו מההישג ההנדסי הזה, שלוש גדרות נפרדות, כולן גרועות".

את הסיור המרתק שלו הוא מסיים באזהרה על "חולדות עמידות לפלוטוניום" וניגש אל חדר השינה שם הוא מציג למצלמה את העובש שעל התקרה: "יש כאן בעיית לחות קשה. עדכנתי את הגברת על זה והיא בתגובה אמרה לי לאוורר היטב את החדר בפא**** ינואר". את הסרטון הוא סוגר בהפתעה - בו הוא סוף סוף חושף את האיש מאחורי המצלמה. באצ'לור מצלם את עצמו דרך המראה כשהוא חושף לצופים שהוא לבוש רק בזוג משקפי שמש, מסיכה, חזייה שחורה ותחתונים תואמים.

דייר שסולק מביתו בחר בדרך יצירתית לנקום בבעלת הבית. טוויטר, צילום מסך
הפתעה/צילום מסך, טוויטר

הסרטון המלא הומור הזה משך תשומת לב ברשת, כולל כמה פרצופים מוכרים שהביעו תמיכה. כוכב "זרה", סם היואן, צייץ בתגובה: "פשוט. מבריק." הסופר איאן רנקין הוסיף: "זהב טהור" ומגישת תחזית מזג האוויר של ה-BBC, ג'ודית' רלסטון, השיבה בסלנג: "מעולה."

צפו בסרטון המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully