וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידלה צמח במשך חודשים ונדהמה לגלות מה באמת יש בתוך העציץ

3.6.2020 / 0:02

במשך חודשים טיפחה אמא אמריקאית צמח ששתלה אלא כשהוא התחיל לגדול היא החליטה לבדוק מה יש בתוך העציץ הקרמי היפה שלה - התשובה שלה גרמה להרבה אנשים להודות: "גם אנחנו טעינו ככה"

יוסי ציפקיס

בסרטון - עשה זה בעצמך: להפוך קופסת שימורים לעציצים

אישה נשארה בהלם אחרי שהשקתה ודאגה במשך תקופה ארוכה לצמח, רק כדי לגלות שהיא למעשה מגדלת עשבים שוטים. היא הסבירה שאחרי שטיפחה את הצמח במשך כמעט שנה, היא החליטה לגלות סוף סוף מאיזה זן הוא, ונשארה המומה.

לתדהמתה, היא גילתה שהיא משקה ומטפחת למעשה עשב שוטה מסוג Fireweed, ואפילו קנתה לו עציץ מקרמיקה שיתאים לפרחים שלו. בספרות המקצועית הצמח מתואר כ"עשב שוטה שמתפזר על ידי זרעים תת קרקעיים. אפשר למצוא אותו באזורים יבשים, סלעיים, באזורים הרריים אך גם בגינות, שם הוא יכול להפוך לדומיננטי מאוד".

היא פרסמה את הסיפור שלה ברשתות החברתיות אחרי שגילתה באיזה צמח מדובר, כולל תמונה של הצמח, וגילתה שהיא לא לבד - הרבה מאוד אנשים עשו את אותה הטעות. בקבוצת הפייסבוק: "גננות בתקציב" היא כתבה: "עדיף שפשוט אפרסם את זה, ואתן לכם לצחוק עלי. אני משקה ומטפלת בצמח הזה כבר חודשים, למעשה מהשנה שעברה, ורק עכשיו גיליתי שמדובר בעשב שוטה. עשיתי את המחקר שלי, והוא אמור להוציא פרחים סגולים יפים, אז אני משאירה אותו".

עשרות אלפי אנשים עשו לייק לפוסט שלה, ורבים הודו שהם עשו את אותה הטעות בדיוק: "עשיתי בדיוק אותו דבר, הייתי כל כך גאה באיך שהצמח גדל"", כתב אחד ואחר הוסיף: "וואו, אני משקה את שלי גם. שמתי כמה זרעי פרא בשנה שעברה, וחשבתי שזה יכול להיות זה, ואני שמח שהבהרת לי את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully