וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאלה שהציתה סערה: כיצד אתם מקפלים את המגבות שלכם?

25.6.2020 / 0:01

אישה אוסטרלית העלתה שתי אופציות לסידור מגבות האמבטיה וגרמה לפילוג דרמטי ברשת ולאיומים, כשאנשים אפילו מציעים אפשרות שלישית: "אם הייתם מקפלים כמו האופציה השנייה, לא הייתם גרים אצלי בבית"

מערכת וואלה! News

בסרטון - פרויקט המגבת של צלם האופנה מריו טסטינו

שאלה תמימה הציתה וויכוח סוער והכל בגלל אשה אחת שתהתה: כיצד יש לקפל נכון את מגבות האמבטיה? גולשת אוסטרלית העלתה תמונה לקבוצת פייסבוק של עיצוב הבית עם שתי דרכים פופולריות לקפל את המגבות והציגה את השאלה: "איך אתם מקפלים את המגבות שלכם?". היא לא ציפתה שייפתח פה קרב. אופציה א' כללה קיפול המגבת באמצע כדי ליצור מלבן גדול ושטוח. אופציה ב' כוללת קיפול המגבות לכיוון המרכז ויצירת מלבן גבוה יותר עם סיום עגול.

הפוסט צבר במהרה יותר מ-4,000 תגובות ממשתמשים שונים ברשתות החברתיות שהעלו דעות שונות על הדרך הנכונה מבחינתם לקפל את המגבות.

"אופציה B היא האופציה הטובה ביותר", כתבה אישה אחת, "B עבור אחסון, A לאורחים", כתבה אחרת. גולש אחר טען: "זה קשור למקום האחסון שלכם והאם אתם צריכים לשמור את המגבות כמה שיותר שטוחות", ואילו גולשת אחרת איימה: "אלוהים ישמור את מי שיקפל כמו באופציה A אצלי בבית".

כאמור, לא מעט מהגולשים אמרו שזה תלוי בבית ובארונות, וכן בגישה הכללית. אחרים הזכירו שיש אופצייה נוספת, שכוללת את גלגול המגבת ולא קיפולן, טקטיקה שיותר משתמשים בה במלונות. "זה תלוי בגודל של המגבת, אני עושה את A או B, את המגבות הגדולות יותר אני פשוט מגלגלת, אבל הן נשארות שטוחות". אחרת אמרה: "אף אחת מהן, אני מגלגלת את המגבות, זה הרבה יותר יפה".

  • עוד באותו נושא:
  • מגבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully