וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבתם שהמגבות שלכם נקיות אחרי הכביסה? טריק הניקיון שיוכיח לכם אחרת

22.5.2020 / 0:02

הכנסתם את המגבות למכונת הכביסה והייתם בטוחים שאתם יכולים להיות רגועים? משתמשת בטיקטוק הוכיחה בדרך מעניינת כמה לכלוך נשאר עדיין בתוך המגבות: "בא לי לזרוק את כולן לפח"

מערכת וואלה! News

בסרטון - סדרת צילומי המגבת של צלם האופנה מריו טסטינו

אם חשבתם שהעובדה ששמתם את הבגדים המלוכלכים שלכם במכונת הכביסה מספיקה כדי לנקות אותם, ייתכן מאוד שטעיתם. אנשים ברשתות החברתיות קיבלו הוכחה כמה לכלוך יש עדיין במגבות שנראות נקיות, בזכות הטריק הפשוט הזה.

התוצאות של השיטה, הנקראת סטריפ וושינג, השאירה אנשים רבים בהלם. הכל התחיל כשאישה שמפעילה את חשבון הטיקטוק @mrslaurenelms חשפה את כמות הלכלוך שיש עדיין במגבות הנקיות כביכול שלה. בסרטון, לורן, אחות במקצועה, מסבירה את טכניקת הניקיון הזאת, צעד אחרי צעד.

וכך זה נראה

לורן מתחילה במילוי אמבט במים חמים,שלתוכו מוסיפה שלושה דברים - סודה לניקוי, אבקת כביסה ומרכך. אחר כך היא מוסיפה את המגבות - שיצאו זמן קצר קודם לכן ממכונת הכביסה ואומרת: "כל הפראיירים - עכשיו תראו". אחרי עשר דקות שהמגבות באמבטיה, המים מתחילים לקבל גוון עכור. אם הנקודה עדיין לא ברורה, היא משאירה את המגבות לזמן ארוך יותר, כשהיא מערבבת אותן בכל כמה שעות.

אחרי שבע שעות, לתדהמת הצופים, המים נראים ממש חומים. לורן הסבירה שזאת תוצאה של דברים שעוברים על המגבות לאורך הזמן. כדי לסיים את התהליך, היא מכניסה את המגבות שוב למכונת הכביסה, כדי לשטוף אותן.

יותר מ-6 מיליון אנשים ראו את הסרטון שקיבל מעל 700 אלף לייקים. אנשים נשארו בהלם מהטריק כשאחד מהם כתב: "אני לומד יותר בטיקטוק מכל מקום אחר", שני הוסיף: "אני רוצה לזרוק את כל מה שיש לי לתוך אמבטיה כזאת", ושלישי סיכם: "אתם רוצים לומר לי שכל מה שאנחנו רואים פה נמצא במגבות שלי?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully