וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הגאוני לקיפול סדין מוכיח שאף אחד מאיתנו לא ידע לעשות את זה נכון

10.5.2020 / 0:03

אישה הואשמה ב"כישוף" לאחר שהציגה שיטה פשוטה לקיפול סדין מיטה בצורה מושלמת - ואנשים תוהים איך זה שמעולם לא הכירו את הטריק הזה

טריק לקיפול מהיר של סדין/TIKTOK

רובנו כבר מזמן ויתרנו על הניסיון לקפל את הסדינים בצורה מסודרת ובמקום זאת בחרנו בשיטת ה"להשליך לתוך הארון ולקוות לטוב"' אבל אישה אחת חשפה ברשת את הטכניקה שלה לקפל סדין בצורה מושלמת למלבן מסודר ושטוח - מה שהוביל גולשים רבים לחשוד שהיא מכשפה.

משתמשת טיקטוק בשם Bubltea1 שיתפה סרטון בו היא מראה איך זה נעשה, וצברה יותר מ -400,000 צפיות, רובן של אנשים שתוהים מדוע הם מעולם לא הכירו את הטריק הפשוט לפני כן. את הקליפ שהכותרת שלו היא "טריקים לקיפול" היא מתחילה בעמידה עם שתי ידיים בתוך פינות הסדין, כאשר הרצועה האלסטית מול פניה. לאחר מכן היא מסובבת את הפינות מבפנים החוצה, ומחליפה ידיים בכדי להפוך את הסדין לפני שהיא מכניסה שוב את ידיה לפינות. היא מניחה את הפינה הימנית בצורה מסודרת מעל השמאלית, כך שהן זו מעל זו לפני שהיא מסובבת את הסדין ב-90 מעלות וחוזרת על הצעד הקודם, כפי שמוצג בסרטון. השיטה הזו יוצרת צורת מלבן כשהחלק הנוסף של הסדין פשוט מקופל פנימה, ואז היא מניחה אותו על הרצפה לקיפול לגודל שקטן יותר מציפית של כרית.

ככה היא עושה את זה

צופים רבים נשבעו לנסות את השיטה הזו בעצמם, אחרים טענו ש"זה כישוף!". הגולשת לא סיימה שם, ואחר כך פרסמה סרטון שני שמראה כיצד היא מניחה ציפית על השמיכה, והסרטון הזה באמת עשוי להיות כישוף. היא מניחה את השמיכה על גבי הסדין, מגלגלת את הכל, מניפה כמה פינות, מכפתרת את שורת הכפתורים התחתונה וזה הכל. בהחלט קורה פה איזה קסם.

זה כישוף?

ויש לה גם שלוש דרכים שונות ללבוש את אותה חולצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully