וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל טעות אחת קריטית: הטריק לניקוי המיקרוגל הסתיים בשריפה

16.5.2020 / 0:03

אישה אוסטרלית ניסתה לנקות את המיקרוגל עם קיצור דרך מוכר, אבל דילגה על השלב הכי קריטי. זה הסתיים בתאונה ביתית מצערת, ועם לקח שנלמד רק אחרי שיימינג בפייסבוק

דרך מהירה לניקוי מיקרוגל - עם חומץ/Crafty House

ניקוי המיקרוגל הביתי יכול להיות משימה פשוטה למדי, אבל אם לא עוקבים אחרי ההוראות עלולות להיות תוצאות קשות. את הלקח הזו למדה אישה אוסטרלית על בשרה, כשניסתה את אחת השיטות המוכרות לניקוי המיקרוגל: פורסים לימון לפרוסות עבות, מניחים בקערה עם מים או חומץ, ומפעילים את המיקרו למשך דקה.

על פניו מדובר בתהליך פשוט מאוד, אבל העניינים מסתבכים כשמדלגים על שלבים קריטיים. זה בדיוק מה שקרה לאישה הלא מרוכזת, שהניחה את פרוסות הלימון על צלחת המיקרו, ללא מים או חומץ.

מיקרוגל שרוף. מתוך פייסבוק, צילום מסך
זו היתה התוצאה/צילום מסך, מתוך פייסבוק

באופן לא מאוד מפתיע, הטעות גרמה להתקלחות במיקרוגל ולצלחת שרופה שדורשת ניקיון הרבה יותר יסודי. באופן כן מאוד מפתיע, את הטעות למדה האישה רק כשהעלתה לקבוצת פייסבוק של אמהות באוסטרליה תיעוד של התוצאות הקשות.

בפוסט נזפה האישה בחברה אחרת בקבוצה שנתנה לה את הטיפ, וכתבה ש"השיטה הזו לא עובדת. אל תנסו בבית".

ניקיון מיקרוגל עם לימון ומים. מתוך פייסבוק, צילום מסך
ככה עושים את זה נכון/צילום מסך, מתוך פייסבוק

חברות אחרות בקבוצה העירו לה בעדינות שהיא עשתה טעות גסה. "אני די בטוחה ששמת את הלימון על הצלחת ללא מים או חומץ. אם היית עושה את זה, היית מגיע לתוצאות אחרות לחלוטין", ענתה לה אחת מהן.

אחרת היתה קצת יותר תקיפה. "את רצינית? זה הדבר הכי מוזר שראיתי!", כתבה לה, והפוסט התפשט עד מהרה ברחבי הרשת.

לסיכום, הודתה האישה בטעות והוסיפה: "בפעם הבאה אעקוב אחרי כל השלבים כשאני מנסה משהו חדש עם מכשירי החשמל בבית שלי". המסר חלחל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully