וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הפשוט והזול להסרת ריחות רעים מהשטיח

9.10.2021 / 23:25

שטפתם, כיבסתם, בישמתם וכלום לא עוזר? מעריצי מומחית הניקיון גברת הינץ' יודעים בדיוק כיצד תוכלו להסיר ריחות רעים מהשטיח - וכנראה שכבר יש לכם את פריט הפלא הזה בבית

עשה זאת בעצמך: שטיח לחדר ילדים/צילום: יוסי ציפקיס; עריכה: רן צימט

כולנו יודעים שזו לא משימה פשוטה להסיר כתמים וריחות רעים מהשטיח, אולם למעריצי גורו הניקיון גברת הינץ' יש פתרון מפתיע, מהיר וזול שככל הנראה כבר יש לכם בבית כך שאפילו לקפוץ לסופר לקנות אותו אתם לא צריכים.

דיון השטיחים החל כשמשתמש הפייסבוק דייב רוברט פנה לעמוד הפייסבוק "טיפים לניקיון של הגברת הינץ'" כדי לבקש עצה כיצד להיפטר מהריח הרע שפשה בשטיח שלו. הוא כתב בהודעה: "השטיח שלי מריח רע. יש לי שטיח גדול מאוד בסלון. בהחלט ראה ימים טובים יותר, אבל עדיין נראה טוב באופן כללי. לצערי הוא מריח מכלב. כלב רטוב!". דייב ניסה להפיג את הריח בכמה דרכים ללא הצלחה: "השתמשתי בנוזל לניקוי שטיחים, שטפתי אותו לפני כמה ימים והשארתי אותו בחוץ לייבוש. זה מסריח אפילו יותר. בישמתי אותו בממבשם בדים אבל הריח הטוב חלף די מהר וריח הכלב הרטוב חזר. היום גם עברתי עליו עם שמפו לניקוי שטיחים וגם זה עדיין לא הצליח להסיר את הריח. יש לכם רעיונות בבקשה, לפני שהוא נזרק לפח?".

הפוסט בפייסבוק הוצף במהירות בעצות של כמעט 100 חולי ניקיון, כשרובם המליצו על פתרון אחד שימושי, מהיר ונוח: סודה לשתייה.

זה הפתרון:

תמי גרני כתבה: "מפזרים סודה לשתייה על השטיח, משאירים ככה למשך שעה ושואבים. הרגע עשיתי את זה לשטיחים שלי, יש לי שני כלבים - הריח נעלם". המשתמשת סיווה מוריי הסכימה: "קניתי ספה יד שנייה שהסריחה מריח של כלב. השתמשתי בסודה לשתייה, השארתי אותה למשך הלילה והעברתי עליה שואב בבוקר". ניקול פאר הוסיפה: "סודה לשתיה וכמה טיפות של שמן אתרי. תשאיר למשך הלילה. תשאב למחרת והריח יעלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully