וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפח שלכם מסריח? קבלו טיפים יעילים שיעלימו את הריח בלי מאמץ

1.4.2022 / 0:01

נמאס לכם להיכנס למטבח ולסבול מהריח שיוצא מפח האשפה? מומחים אספו כמה שיטות יעילות ופשוטות שיגרמו לריח להיעלם, ואף אחת מהן לא מצריכה מכם מאמץ של ממש

איך להרחיק זבובים מפחי אשפה?/@sisterpledgecleans

כמובן שאנחנו לא מצפים שפח האשפה שלנו יריח כמו ורדים כל הזמן, הרי בסופו של דבר הוא מלא באשפה. אבל הציפייה שלנו היא שלפחות הפח לא יסריח את כל המטבח.

מלבד העובדה שפח אשפה מסריח יכול לגרום לנו לתחושת בחילה בכל פעם שנכנסים לחדר, פח אשפה מסריח מושך מזיקים כמו זבובים, עכברים ואפילו עכברושים. כדי להיפטר מהריחות, מומחים של The Spurce אספו רשימה של ארבעה פתרונות פשוטים שיעלימו את הריח.

גיף זבובים חגים מעל פח אשפה. Giphy
לא צריך לסבול מהריח יותר/Giphy

ככה תעלימו את הריח

סודה לשתייה - המוצר הראשון שיכול לפתור את בעיית הריח בפח האשפה הוא סודה לשתייה. פזרו כמות נכבדת בתחתית פח האשפה שלכם לפני שאתם שמים את השקית, או אפילו בתוך השקית עצמה. אפשר גם להשתמש בסודה לשתייה בזמן שאתם משפשפים את הפח עצמו אם אתם מרגישים שהריח תקוע בפנים. אחרי ששוטפים את הפח עם מים ומייבשים אותו, פשוט פזרו כוס מלאה בסודה לשתייה בתחתית והיא תשאב את כל הלחות והריחות.

חומץ - התכונות המחטאות של החומץ יהרגו חיידקים שיכולים לגרום לפח שלכם להסריח. אבל המומחים מזהירים: "הזהרו בשימוש בחומץ כי הוא יכול להרוס את פנים הפח. כמו כן השאירו את סביבת העבודה שלכם מאווררת היטב כאשר אתם משתמשים בחומץ כדי להימנע משאיפת החומר". כדי להיות בטוחים, אפשר למהול רבע כוס חומץ עם שני ליטרים של מים ואז לנקות את הפח עם התמיסה.

עוד באותו נושא

הבית מריח מוזר ואתם לא בטוחים למה? אולי זו הסיבה

לכתבה המלאה

חול לחתולים - שימו קצת חול המשמש כשירותים של החתולים בתחתית פח האשפה שלכם והחול יעלים את הלחות והריחות הלא רצויים. היכולת של החול לספוח נוזלים תגרום לריח רענן בפח. רק הקפידו להחליף את החול מדי שבוע, כדי שהוא לא יהפוך לבוץ.

דפי ריח למייבש - הטיפ האחרון הוא להשתמש במשהו ששמים בדרך כלל ביחד עם הכביסה - דפי ריח/מרכך למייבש. כל מה שצריך הוא לשים דף אחד בפח האשפה והריח הנורא יעלם, על פי המומחים, אפשר אפילו להשתמש בדף משומש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully