וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, מצאנו טריק "משנה חיים" לדבר כל כך פשוט כמו החלפת שקיות זבל

17.6.2020 / 0:00

אל תרימו גבה: משתמש טיקטוק פרסם סרטון הדגמה של החלפת שקיות זבל וזכה ליותר מ-88 אלף לייקים ואלפי שיתופים. הכיצד? מתברר שכל הזמן הזה טעינו בדבר כל כך פשוט כמו להכניס שקית לפח - וכך עושים את זה נכון

@chris.hhl

א-י-ך ל-א ח-ש-ב-נ-ו ע-ל ז-ה ק-ו-ד-ם? ברצינות, אנחנו שוברים את הראש על כל הפעמים שהתעצלנו להחליף שקית זבל רק כי ידענו איזו טרחה מיותרת זאת - כשמתברר שיש דרך סופר פשוטה ומהירה לעשות זאת. משתמש טיקטוק בשם chris.hhl הטריף לנו ת'מוח כשחשף מהי הדרך הנכונה להחליף שקיות זבל מבלי "להשאיר אוויר בפנים".

הוא מדגים את הכישרון המטורף שלו בסרטון קצר בו כריס נשמע אומר: "אני הולך להראות לכם כיצד להחליף שקיות לפח האשפה שלכם". המומחה שלנו מכניס שקית לפח ב"אופן המקובל" ומראה לצופים כיצד לא לעשות את זה. אחר כך הוא לוקח את השקית ושם אותה הפוך, כשהוא מכסה את דפנות הפח ואז פשוט דוחף את השקית פנימה. ק-ל!

לא ככה:

החלפת שקיות זבל. טיקטוק, chris.hhl, צילום מסך
החלפת שקיות זבל/צילום מסך, טיקטוק, chris.hhl

ככה:

החלפת שקיות זבל. טיקטוק, chris.hhl, צילום מסך
החלפת שקיות זבל/צילום מסך, טיקטוק, chris.hhl

הסרטון הפך לוויראלי בטיקטוק עם יותר מ-88 אלף לייקים ואלפי שיתופים, כשאדם אחד כינה אותו "גאון". אחד הצופים כתב: "לא מאמין שעשינו את זה לא נכון כל הזמן הזה". אחר הוסיף: "הוא פשוט שינה את חיי". משתמש שלישי כתב: "תודה לשיעור הטיקטוק היומי שלי. הוא מהמוצלחים".

אתם מוזמנים לנסות

@chris.hhl

when I learned not all people do this I was SHOOK ##koreanboy ##trashcan ##tutorial

♬ original sound - chris.hhl

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully