וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק כי זה יפה? טרנדים בעיצוב הבית שהופכים אתכם לעבדים

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 8:14

במטבח שחור רואים כל טביעת אצבע וטיפת שמן, ארון שקוף דורש שמירה על מדפים מתוקתקים ואת הבעייתיות בשירותים בלי קירות אתם יכולים לדמיין לבד - אבל לכולם יש מכנה משותף אחד - הם טרנדיים, והרבה ישראלים מוכנים לקחת על עצמם את העול כדי לשלב אותם בעיצוב הבית

יש משפט ידוע שאומר שבשביל להיות יפה צריך לסבול. מסתבר שגם בעולם עיצוב הבית המשפט הזה רלוונטי בדרכו המיוחדת. מגמות חדשות וטרנדים בעולם העיצוב צצים וכובשים את הצרכנים. אלא שלעיתים הטרנדים הללו מצריכים לא מעט עבודה או מחוייבות מצד הלקוח, שמוצא את עצמו משתעבד רק בשביל האסתטיקה והנראות. אז מה הם הטרנדים שהצרכן הישראלי לא מוותר עליהם, לא משנה מה המחיר שהם גובים ממנו?

טרנד הארונות השקופים - אסור שיראו בלאגן

ארון בגדים עם דלתות שקופות - ארונות דלקוב. יח"צ,
זה נראה מעולה באינסטגרם, אבל איך זה יעבוד אצלכם בבית בדיוק? ארונות שקופים של דלקוב/יח"צ
חדר ארונות שקוף - ארונות דלקוב. יח"צ,
"כדי לקבל את המראה המושלם, הלקוחות יצטרכו לשמור עליו מסודר". חדר ארונות שקוף, דלקוב/יח"צ

אחת המגמות הבולטות כיום בתחום הארונות וחדרי הארונות היא הארונות השקופים. מדובר בארונות בגדים מעוצבים שהדלתות שלהם עשויות זכוכית ותכולת הארון גלויה לעיני כל. "מדובר במגמה מאוד חזקה כיום בשוק, אותה אנו רואים במלוא העוצמה באינסטגרם של מפורסמות ומשפיעניות. לקוחות רבים מבקשים שנעצב עבורם ארונות שקופים כי העיצוב כובש אותם. המראה של הארונות אלגנטי ויוקרתי, אבל יחד עם זאת דורשים עבודה לא מעטה מצד הלקוח שצריך לשמור על הארון מסודר כי בסופו של דבר זהו ארון שקוף". מסביר תמיר רז, מנכ"ל רשת 'דלקוב'.

מתברר שהצרכן הישראלי לא נרתע מהעבודה שדורש ארון שקוף ומוכן לעבוד עבורו, העיקר שיהיה לו את הארון היפה והמעוצב ביותר. "רוב הלקוחות שמגיעים אלינו לא עוסקים בכלל בשאלה הזאת, גם אם זה אומר שהם יצטרכו לשמור עליו מסודר מאוד כדי לקבל את האפקט המושלם. אני רואה הרבה מאוד לקוחות שמשקיעים מזמנם כדי לקפל את הבגדים ולסדר את הארון באופן מופתי כי העיצוב חשוב להם", מוסיף רז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרנד המטבחים השחורים - רואים כל טביעת אצבע

מטבח שחור - עיצוב דניאל מיכאלי. שרון צרפתי,
"כדי לשמור עליו נקי ויפה לעין חייבים לנקות אותו כל הזמן, וזו עבודה". מטבח שחור, עיצוב: דניאל מיכאלי/שרון צרפתי
מטבח תעשייתי. באדיבות ניגא שף FOR HOME,
רואים כאן *כל* טביעת אצבע, מטבח תעשייתי: ניגא שף FOR HOME/באדיבות ניגא שף FOR HOME

לפני כמה שנים כבשו המטבחים השחורים את ישראל בסערה והם עדיין מאוד מבוקשים. המראה הדרמטי והמודרני שלהם גורם ללקוחות רבים לבחור במטבח בצבע שחור, על אף שמדובר בצבע שלא קל לתחזק.

"אחרי שנים רבות מאוד שהמטבח הלבן שלט בבתים בישראל, הפך המטבח השחור לכוכב החדש. יש לו הרבה מאוד יתרונות עיצוביים. הוא יוצר מראה דרמטי בחלל, הוא יכול להראות אלגנטי מאוד ולהתאים לבתים בעיצוב מודרני והוא עונה על הצורך של לקוחות רבים למטבח שהוא קצת אחר ולא לבן". מסביר מעצב הפנים דניאל מיכאלי. יחד עם כל היתרונות העיצוביים, המטבח השחור מצריך לא מעט עבודה. "כשבוחרים מטבח בצבע כהה ושחור בפרט, צריך לדעת שיראו עליו כל טביעת אצבע, כל טיפת מים או שמן יבלטו. כדי לשמור עליו נקי ויפה לעין חייבים לנקות אותו כל הזמן, וזו עבודה", מסביר מיכאלי. "למרות זאת יש הרבה מאוד לקוחות שלא נרתעים מזה ובכל זאת רוכשים מטבח שחור כי אין תחליף למראה ולעיצוב הדרמטי".

טרנד וילונות נשפכים - דורכים ומתלכלכים

וילונות נשפכים -  באדיבות שאנל מור וילונות. עודד סמדר,
מתלכלכים בתדירות גבוהה ומסובכים יותר לניקוי - וילונות נשפכים, באדיבות שאנל מול וילונות/עודד סמדר

אחד הטרנדים שהולכים ותופסים תאוצה הוא טרנד הווילון הנשפך. הוא מעשיר את החלל ומעניק מראה רך לבית. "הטקסטיל הוא חלק חשוב בעיצוב הבית. הוא מעניק את הרוך ומשלים את עיצוב הבית. באמצעות טקסטיל נכון אפשר לעשות מהפך של ממש בכל חלל. המראה של הווילון הנשפך משדרג את החלל. מבחינה עיצובית פעמים רבות זו הבחירה הנכונה, אבל צריך לקחת בחשבון שווילון כזה מצריך לא מעט עבודה, מאחר והוא נוגע ברצפה באופן קבוע כך שהוא מתלכלך מהר יותר, הוא ארוך ולכן קשה יותר לניקוי, דורכים עליו לא מעט מבלי לשים לב וכשרוצים לשטוף את הבית, חייבים להרים אותו, אחרת הוא נספג במים". מסבירה שאנל מור, בעלת בוטיק לווילונות. "מאידך", היא מסבירה, "מתקבל מראה עשיר ועוצמתי שאין שני לו".

חדר רחצה ללא הפרדה אדריכל רון שפיגל. אלעד גונן,
המעצבים מזהירים מפני ההשלכות על האינטימות. חדר רחצה פתוח לחלל השינה, עיצוב: רון שפיגל, שפיגל אדריכלים/אלעד גונן
שפיגל אדריכלים חדר רחצה חשוף לחדר השינה. אלעד גונן,
אתם מסוגלים לדמיין את עצמכם יושבים על האסלה הזאת בחיים האמיתיים? עיצוב: רון שפיגל, שפיגל אדריכלים/אלעד גונן

טרנד סוויטת הורים וחדר רחצה ללא הפרדה - הלכה האינטימיות

"חדר השינה היה מאז ומתמיד המקום האינטימי, ורומנטי של בני הזוג. באחרונה אנו עדים למגמה במסגרתה זוגות רבים מבקשים להפוך את חדר השינה למרחב אחד הכולל גם את חדר הרחצה. למעשה מדובר בסוויטה הכוללת חדר שינה ורחצה ללא הפרדה בין השניים. מדובר במהלך שמן הסתם מוריד את כל החסמים בין בני הזוג. מצד אחד חוסר הפרדה יוצר אינטימיות רבה, חלל שיקי, יוקרתי ומפנק, אך מצד שני חוסר ההפרדה גם גורם לבני הזוג לאבד את האינטימיות האחד מהשני. סיטואציות בהן בן הזוג מתקלח ובת הזוג צופה בטלוויזיה, וכמובן סיטואציות הרבה יותר אינטימיות והרבה פחות משעשעות. לכן, הרבה פעמים מעצבים מזהירים את בני הזוג בהשלכות של פתיחת החלל" מסביר האדריכל רון שפיגל "שפיגל אדריכלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully