וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו של קים וקיארה: חדרי הארונות הכי מטורפים בארץ

עודכן לאחרונה: 12.12.2022 / 8:22

במקום ארונות שנצמדים לקיר ומנסים להסתוות בתוכו, הארונות העדכניים תובעים לעצמם מקום בחלל ומבקשים לא רק להכיל ולאחסן, אלא גם להציג, להשוויץ ולפאר מלתחות יוקרתיות ואקססוריז של מעצבים נחשקים. הצצה לחדרי ארונות מעוררי קנאה

אישה חושפת חדר נסתר מאחורי ארון הבגדים שלה/jaylie.holte/TikTok

אתם פשוט לא תאמינו מה עובר בשנים האחרונות על הארון. אותו פריט דומם שניסינו להסוות כקיר, הפך בשנים האחרונות לכוכב בחדרי השינה, הרבה בזכות סלבס (קים וקלואי קרדשיאן וקיארה פראני הן רק שלוש מהם) שמצטלמים מולם או בתוכם וזוכים לאינספור לייקים ושיתופים. ארונות הבגדים מודל 2022 ואוטוטו 2023, נראים מעולה גם בלי פילטרים. ניתן לשלב בהם גאדג'טים ומנגנונים מיוחדים והטרנד הכי עדכני ולוהט של הרגע הוא ארונות זכוכית שיודעים להסוות או להשוויץ בתכולתם בלחיצת כפתור.

עד לא מזמן רובנו המכריע ראה בארונות פריט מאסיבי שמומלץ להסוות כחלק מהקיר. ואז הגיעו האינסטגרם, הטיקטוק ותרבות השיתופים, וידוענים, מובילי דעת קהל ויוטיוברים, שאופנה זורמת להם בדם, גילו שאחד הלוקיישנים השווים להצטלם, מכל המקומות בבית, הוא ארון הבגדים, או חדר ארונות לברי המזל שבינינו. כך הפך אחד האזורים הכי אינטימיים ומוצנעים לפינה שכולם רוצים לראות ולהראות.

חדר הארונות של קים קרדשיאן

קיארה פראני בחדר הארונות שלה

"תרבות השפע גורמת לנו לקנות והרבה. ארון הבגדים הפך לארון תצוגה, אנחנו פוגשים לקוחות שחשוב להם לראות ולהראות את הפריטים בצורה שקופה ומוחשית, הם מצטלמים ליד הארונות ומתגאים בפריטים שבארון", אומר תמיר רז, סמנכ"ל השיווק ברשת דלקוב, המתמחה בייצור ותכנון ארונות.

"הרעיון בחדר ארונות הוא לעצב חלל שיהיה כמו 'מיני חנות' בבית, ובה קולקציית הבגדים האישית", מסביר המעצב ניצן הורוביץ. "כזה שייראה מזמין, שיחשוף בקלות את 'המרכולת', ויאפשר לעשות בקלות התאמות". עוד מסביר הורוביץ "אנשים מוכנים להתפשר על גודל חדר השינה לטובת חדר ארונות איכותי", הוא מסביר. "אבל חשוב להבין שבחדרי ארונות יש מקום מבוזבז, ושאם החדר לא גדול - הבזבוז הוא יקר. ואם אין מקום, אני חושב שעדיף לוותר על זה". הורוביץ סבור כי המינימום ההכרחי לחדר ארונות מרווח ואיכותי הוא לפחות 7 מ"ר. "אם אין ברשותכם כזה חלל, עדיף להסתפק בארון מסורתי".

רוצים לראות דירות עם ארונות מרסקים?
לאקי גירל: בת 28 קנתה דירה קטנה עם ארון גדול בהרצליה
מי המפורסמת שמחזיקה מזווה כזה מתוקתק?

חדר ארונות בדירה במגדל יוקרה באשדוד, עיצוב: רונית שיסמן

חדר ארונות עם דלתות זכוכית ותאורת לד עיצוב רונית שיסמן. ערן תורג'מן, באדיבות דלקוב,
חדר ארונות ללקוחות עם טעם יוקרתי וחיבה למותגים/ערן תורג'מן, באדיבות דלקוב
חדר ארונות עם דלתות זכוכית ותאורת לד עיצוב רונית שיסמן. ערן תורג'מן, באדיבות דלקוב,
מעוצב כפרוזדור בכניסה לחדר השינה/ערן תורג'מן, באדיבות דלקוב
חדר ארונות עם דלתות זכוכית ותאורת לד עיצוב רונית שיסמן. ערן תורג'מן, באדיבות דלקוב,
8 מטר של שטח אחסון נטו עשוי מאלון איטלקי וזכוכית מעושנת/ערן תורג'מן, באדיבות דלקוב

ללקוחות שעבורם עוצב חדר הארונות הזה (דלקוב) יש טעם יוקרתי בהחלט ואהבה עזה למותגים. רשימת הבקשות שלהם כללה: פס תאורה בכל מדף, מדפי נעליים בשיפוע ומתקני תלייה ייחודיים עם גישה נוחה. הארונות צבועים בצבע אלון איטלקי שמתכתב עם הפרקט, והחזיתות עשויות מזכוכית חלקה בגוון שקוף-חום ללא ניתוקים. החדר עצמו מעוצב כפרוזדור ארונות הממוקם בכניסה לחדר השינה, עם 8 מטר של שטח אחסון נטו. המשמעות היא שהארון עצמו הוא כמו רהיט בחדר השינה, שחובה לעבור דרכו כדי להגיע למיטה.

ארון מרשים ועוצמתי בפנטהאוז באזור השרון, עיצוב: ניצן הורוביץ

חדר ארונות עיצוב: ניצן הורוביץ. עודד סמדר,
חזית מראות שבתוכה מוטמע גם מסך הטלויזיה/עודד סמדר
חדר ארונות עיצוב: ניצן הורוביץ. עודד סמדר,
ארונות זכוכית סמי-שקופים ומוארים לתצוגה של נעלי מעצבים/עודד סמדר

פנטהאוז למשפחה באזור השרון. מבנה גדול ומרשים שמזכיר בית פרטי. ארון רחב ידיים ברוחב של כ-8 מטר, מתנשא לגובה של 2.5 מטר. החלק של הארון שמול המיטה מחופה במראה, שמגדילה את החלל ובתוכה מוטמע מסך טלוויזיה. החלק של הארון שבשולי המיטה מגיע עם ארונות זכוכית סמי שקופים ומוארים, עם נגרות CUSTOM MADE.

חדר ארונות של פאשניסטה ומעצב, תכנון ועיצוב: ניקה אפימור

חדר ארונות עם דלתות זכוכית ותאורת לד עיצוב רונית שיסמן. ערן תורג'מן, באדיבות דלקוב,
רואים שזה ארון של בלוגרית אופנה?/ערן תורג'מן, באדיבות דלקוב

חדר הארונות המרשים הזה מבית דלקוב הוא חלומה של כל אישה. בעלת הבית היא בלוגרית אופנה ובן זוגה הוא מעצב גרפי מהמובילים בתעשייה והארון שלהם בהחלט משקף את העיסוקים שלהם. החדר בשטח של כ-12 מ"ר, כאשר מכל צד של החדר יש ארון עצום ברוחב של 3 מ"ר. הארונות שקופים ומחולקים לאזורים שיועדו מראש לאחסון ותצוגה של פריטים שונים: תיקי יוקרה, שעונים, מגירות לתכשיטים, כמובן בגדים לשימוש יומיומי, ואחסון מיועד לבגדי יוקרה ששמורים לאירועים מיוחדים, בצלע הרחוקה של החדר שניצבת ממש מול הכניסה אליו, תוכנן ארון שכל כולו מיועד לנעליים.

חדר ארונות שבמרכזו אמבטיה, עיצוב: צביה קזיוף

חדר ארונות שבמרכזו אמבטיה תכנון ועיצוב צביה קזיוף. אלעד גונן,
לשבת באמבטיה ולבחור מה ללבוש/אלעד גונן
חדר ארונות שבמרכזו אמבטיה עיצוב צביה קזיוף. אלעד גונן,
מתחם קסום/אלעד גונן

חדר ארונות בשטח של 12 מ"ר, בבית פרטי באזור השרון שתוכנן ועוצב על ידי צביה קזיוף. ללקוחות מקלחת ושירותים בתוך תא זכוכית. ביקשו למקם גם אמבטיה פרי סטנדינג לפינוק מיוחד. נבחר החדר ארונות, שכל כולו מראות עם מסגרות זכוכית, מה שיוצר מתחם קסום. הישר מהאמבטיה - בוחרים את הבגדים.

ארון נסתר מבעד לדלתות זכוכית, תכנון: דורית סלע

אדריכלות תכנון ועיצוב- דורית סלע -  חדר המאסטר של בני הזוג גדול ומואר ותוכנן ושטחו למעלה מ-30 מר. אורי אקרמן,
דלתות זכוכית בגימור מראה/אורי אקרמן
אדריכלות תכנון ועיצוב- דורית סלע -  חדר המאסטר של בני הזוג גדול ומואר ותוכנן ושטחו למעלה מ-30 מר. אורי אקרמן,
כשמדליקים את התאורה הפנימית בארון, הן נעשות שקופות/אורי אקרמן

סוויטת השינה של בני הזוג גדולה ומוארת ותוכננה בקפידה על ידי דורית סלע על מנת לנצל בצורה המיטבית את החלל. שטחה למעלה מ-30 מ"ר ובמרכזה מיטת FREE STANDING מרשימה, מנותקת מהקיר על מנת להרוויח מקום אחסון נוסף. ארון הבגדים נסתר מבעד לדלתות זכוכית שעם הדלקת האורות נעשות שקופות כמעט לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully