וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן מגבת הנייר חושף: האם הרצפה באמת נקייה אחרי ספונג'ה?

31.12.2021 / 0:01

הטריק שיגלה האם המרצפות שלכם בבית - שלכאורה זה עתה עברו ניקיון יסודי וספונג'ה - באמת נקיות או שמא חייבות ניגוב נוסף. יש מקרים שבהם השיטה הזאת בהחלט יכולה להועיל לכם

משתמשת טיקטוק חולקת שיטה שתגלה האם המרצפות שלכם בבית באמת נקיות. מתי זה יכול לסייע לכם? אם במקרה עשיתם ספונג'ה אתמול ואתם רוצים לבדוק את רמת הדחיפות לספונג'ה נוספת, אם במקרה מישהו אחר שטף לכם את הרצפה ואתם רוצים לבדוק את רמת המקצועיות שלו, או אם הגעתם לבית מלון וזה עתה קיבלתם חדר - אך אתם לא בטוחים שהוא עבר ניקיון יסודי מספיק מאז האורח האחרון. מספיק סיבות לנסות?

משתמשת הטיקטוק (@alyssascleaningcompany) וחולת הניקיון אליסה ניסתה את השיטה שלה בבית מלון אליו הגיעה וכתבה "אני לא יכולה לסמוך על אף אחד או על שום דבר". בסרטון, שצבר כ-2 מיליון צפיות, גורו הניקיון ממישיגן חושפת עד כמה מלונות מסוימים עשויים להיות מטונפים. כדי לגלות האם החדר נקי באמת, היא משתמשת בטריק אותו היא מכנה "מבחן מגבת הנייר". כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לרסס מעט מים על רצפת החדר, לקחת מגבת נייר ולנגב את האזור הרטוב. אם המגבת נותרה לבנה - סביר להניח שהחדר נוקה היטב. אם המגבת יוצאת שחורה - כמו זו המוצגת לנו בסרטון של אליסה - כנראה שהחדר לא נוקה היטב מאז שהה בו האורח האחרון. אליסה הוסיפה: ''זו הסיבה שיש לי בעיות אמון''.

צפו במבחן שלה:

ואז היא בדקה את המצב בבית שלה

@alyssascleaningcompany Reply to @cherryshlump never said I was perfect, but don't charge me for something that's not gonna get done ? #hotellife ♬ original sound - Alyssa'sCleaningCompany

עד כמה שאליסה הייתה מאוכזבת ממצב הניקיון במלון, חלק מהצופים היו ביקורתיים דווקא כלפייה וביקשו ממנה להבין את המצב. אחת הצופות שעובדת כמנקה בבית מלון כתבה: ''יש לנו רק 20 דקות. לנקות בזמן הזה את כל החדר פלוס האמבטיה... נראה אותך עומדת בזה''. אחר הסכים: ''הם צריכים לנקות את החדר תוך 7 דקות בערך.... למה את מצפה?". אחרים היו בצד של אליסה, "אני לא מביא את השנאה בתגובות. אם את משלמת על חדר במלון, היית רוצה שהוא יהיה נקי', כתב אחד ואחר הוסיף: "זה מושלם. רק מטריד אותי כמה שחורה המגבת שלי תהיה אחרי שאנסה את זה".

אחרי הביקורות אליסה ערכה מבחן השוואה למצב הרצפה בשירותים אצלה בבית - וגילתה שגם אצלה המגבת לא יוצאת נקייה לגמרי אלא עם סימני לכלוך. היא הודתה שאכן גם אצלה לא נקי, אך הזכירה שבחדר המלון היה הרבה יותר מלכולך וששם היא משלמת עבור הניקיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully