וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 טריקים פשוטים שיגרמו לבית שלכם להיראות יקר יותר

15.12.2021 / 23:35

מומחים לעיצוב פנים חושפים כיצד תוכלו לגרום לבית שלכם להיראות יקר יותר, בלי לעבור לדירה גדולה יותר או להוציא כסף (שאין לכם) על שיפוץ

טריקים שיגרמו לבית שלכם להראות יותר יוקרתי/@redinkhomes

אם גם אתם גרים בדירת שני חדרים, קטנה ולא משופצת, בעזרת 4 טריקים פשוטים תוכלו להעניק לכל מי שיבקר בה אשלייה של דירת יוקרה. ערוץ הטיקטוק Redinkhomes שיתף סרטון ובו 4 שינויים מהירים שתוכלו לבצע בביתכם כדי להעניק לו מראה יקר יותר מכפי שהוא בפועל, החל מתליית וילונות גבוהים ועד שימוש בעציצים גדולים.

הטריק הראשון הוא להעלות את מוט הוילון עד לתקרה - גם אם החלונות בבית שלכם קטנים יותר. הדבר מעניק אשליה של חלונות גבוהים ורחבים. הטריק השני הוא להוסיף תאורת LED לארונות המטבח. השלישי הוא להשתמש בספות נמוכות יותר הגורמות לחדרים להראות גדולים יותר ממה שהם באמת - טריק ידוע של מעצבי פנים. הטריק הרביעי והאחרון היא לרכוש פריטים "בעלי אמירה" לבית, כמו מנורות תלייה, יצירות אמנות, מראות גדולות, כסאות מעוצבים או צמחים גדולים. יצירות אמנות הן דרך טובה להסיח את העין ולא צריך להוציא עליהן אלפי שקלים. גם העתקים או הדפסים במחיד ידידותי לכיס יהיו בעלי השפעה דומה.

הנה כל הדוגמאות:

הצופים הגיבו בהתלהבות לסרטון והבטיחו שיאמצו כמה מהרעיונות. "אני אוהב את זה!" כתב אחד ואחר הוסיף: "אני חייב לעשות את זה אבל צעד ראשון - לקנות בית". עם זאת, לפחות מגיב אחד היה צריך לקלקל את החגיגה וציין שהספות הנמוכות הן לא רעיון טוב לאנשים גבוהים: "חשבתי שספה נמוכה זה רעיון טוב עד ש... לשבת ולקום מהן זה נורא. אני גבוה מדי בשביל ספות נמוכות כאלו חחח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully