וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צריכים לנקות את המקרר? זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 18:29

בעלים של חברת ניקיון שיתפה כמה טיפים יעילים שיהפכו לכם את מלאכת הניקיון של המקרר לקלה הרבה יותר והכי חשוב: התוצאה פשוט מדהימה. צפו בשיטה שלה

שיטה לניקוי המקרר והמקפיא/@bubblesandbuckets

צריכים לנקות את המקרר והמקפיא? מדובר במשימה לא פשוטה, במיוחד לאור העובדה שאנחנו מנקים אותם רק לעיתים רחוקות הלכלוך שמצטבר ונדבק שם הוא מאסיבי במיוחד. למרבה המזל, מנקה מקצועית שיתפה כמה טיפים שיעזרו לכם לנקות את המקרר ביסודיות וללא מאמץ רב ולקבל תוצאה מבריקה.

"הנה כמה צעדים שאני עושה כדי להקל על מלאכת הניקיון של המקרר", הסבירה אמבר אליס, בעלים של חברת הניקיון Bubbles and Buckets. "הצעד הראשון שאני עושה הוא להוציא את כל המגירות, המדפים והמתלים שבתוך המקרר ואותם אני משרה בכיור מלא מים עם סבון לניקוי כלים", היא הסבירה, "זה עובד במקומי ואני לא צריכה לדאוג לזה יותר".

צפו בשיטה שלה

אמבר הסבירה שכשמרוקנים לגמרי את המקרר, זה מקל על השלב הבא שהוא לשאוב את כל הלכלוך הקשה: פרורי הלחם ושאריות האוכל שהצטברו במקרר. המוצר הבא שבו היא משתמשת זה בקבוק ספריי של Scrubbing Bubbles Foaming Bleach (אבל אתם יכולים להשתמש במקום בכל מוצר ניקוי ייעודי עוצמתי) אותו היא מתיזה לתוך המקרר אחרי השאיבה של הלכלוך הגס.

לאחר מכן היא מקרצפת עם מטלית לחה את החלק הפנימי של המקרר מלמעלה ועד למטה. אחרי שהיא עשתה את כל זה אמבר טוענת שהמקרר נראה נהדר ומריח מדהים. אז קדימה, למה אתם מחכים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully