וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי הבין כמה הוא טיפש": ניסה לנקות את המקרר וכמעט הרס אותו

29.1.2023 / 0:05

אישה העלתה לרשת סרטון שבו היא חשפה איך בעלה ניסה לנקות את המקרר עם המוצר הלא נכון והנזק שהוא גרם. היא היתה משועשעת מהמקרה הזה, העוקבות שלה הרבה פחות. צפו בפדיחה שלו

בעלי החליט לעזור בניקיון אבל הוא הרס לגמרי את המקרר/@takingcareofcleaning

אישה העלתה לרשת סרטון שבו היא חשפה כיצד בעלה ניסה לנקות את המקרר שלהם בבית, אבל הוא פשוט הרס אותו. בסרטון ההומוריסטי שהיא העלתה היא אמרה "בפרק של היום ב'למה גברים הם כאלה?', בעלי המקסים שנמצא בחופשה בבית ניסה לעזור לי בניקיונות. הוא לקח צמר פלדה בניסיון לנקות (כן צמר פלדה) כדי לנקות את המקרר."

כפי שבוודאי הנחתם בעצמכם, הניסיון הזה לא נגמר טוב והבעל פשוט השאיר על המקרר סימנים שקשה מאוד עד בלתי אפשרי להיפטר מהם. "אין לי מילים", היא צחקה בסרטון שצבר מאות אלפי צפיות.

אוף, כואב לנו בעיניים

הצופים היו פחות משועשעים ממנה והיו גם כמה "נשמות טובות" שסברו שהבעל עשה את זה בכוונה כדי שהוא לא יצטרך לנקות יותר בעתיד. אחת העוקבות שלה כתבה: "אין מצב שהוא לא עשה את זה בכוונה". אחרת גרסה: "הוא ידע טוב מאוד, אבל לא רצה לנקות שוב את המקרר".

ככה זה יגמר?
האישה הציעה למכירה בית מפואר עם הנחה למי שייקח את בעלה


אלא שהאישה ממש לא הסכימה איתן ונחלצה להגנת בעלה כשכתבה להן: "הייתי יכולה להסכים איתכן במצב רגיל, אבל הוא לא היה מקריב את אחד ממכשירי החשמל בבית כדי להתחמק מניקיונות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

בעבר הוא שם חיתול חד פעמי בכביסה

@takingcareofcleaning Men should have to do a refresher course every 6 months on life ? #marriedlife#funny#momtok#cleaning#homehacks#organize ♬ original sound - T • ✌?

היו גם כאלו שהמליצו לה לתכנן את הנקמה שלה ואחת כתבה לה: "הגיע הזמן לנקות את המכונית שלו עם נייר זכוכית". אלא שהיא הרבה פחות כעוסה וסיכמה: "אנחנו צוחקים על זה עכשיו. הוא יודע שהוא היה טיפש. הוא ניקה משהו אחר עם צמר פלדה וחשב שזה יעבוד על המקרר".

  • עוד באותו נושא:
  • מקרר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully