וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הציעה למכירה בית מפואר עם הנחה למי שייקח את בעלה

10.5.2022 / 0:01

על כזה דבר עוד לא שמענו: קריסטל בייל מציעה למכירה את הבית המפואר והיא מוכנה להתגמש במחיר בתנאי שייקחו גם את האקס שלה, ש"מתמחה בבישול ומוכן גם לנקות תמורת מגורים באחד מחדרי הבית"

למכירה: בית כולל הבעל לשעבר/zillowgonewild

למכור נכס כמו בית זה ממש לא דבר פשוט והבעלים צריכים לפעמים להפחית במחיר ולהתגמש כדי להגיע לעסקה. אלא שאישה אחת מצאה דרך מקורית להיפטר מהבית שלה. היא הציעה להפחית במחיר, אך בתנאי שמי שיקנה את הבית ייקח גם את בעלה לשעבר ששורץ לה בבית.

קריסטל בייל בת ה-43 מפלורידה ובעלה ריצ'ארד צ'אליו בן ה-54, נפרדו לאחרונה אחרי שבע שנות נישואים. אלא שהשניים נשארו ביחסים טובים. כמה טובים? עד כדי כך שקריסטל רוצה להבטיח שידאגו לגרוש שלה אחרי הפרידה. בפוסט שהיא העלתה היא כתבה: "הבעל הנהדר שלי לשעבר זמין לכל דורש בדירה המהממת הזו בפנמה סיטי ביץ. מדובר בגבר חלומי במטבח, הוא שף אישי שמגיש ארוחות מושלמות בכיריים חדשים ושיש עדכני".

ככה זה נראה

על הפרידה מבעלה היא כתבה: "לי ולריצ'רד היו את הבעיות שלנו, אבל הכול בסדר עכשיו ואנחנו רוצים את הטוב ביותר אחד בשביל השנייה. אנחנו עדיין קרובים כמשפחה ורוצים לנצל את הגירושים שלנו כדי שיסייעו למכירת הבית".

קריסטל הבטיחה למי שיקנה את הבית שריצ'רד ינקה ויבשל עבור הבעלים, בתמורה לכך שהוא יקבל את אחד החדרים בבית. הדירה הזו מוצעת למכירה תמורת קצת פחות מ-700 אלף אירו, אבל תהיה הנחה משמעותית לבעלים החדשים שיסכימו לקחת גם את ריצ'רד המסכן. בפוסט שהיא העלתה, קריסטל שיתפה כמה וכמה תמונות של ריצ'רד בחדרי הבית, כולל תמונה שלו עם בובת נמר לבנה בג'קוזי שלהם.

היא גם הוסיפה שזה לא הכרחי שהבעלים החדשים יקחו את ריצ'רד, אבל האופציה קיימת אם הם רוצים לחסוך קצת כסף בקניית הדירה. אגב, מתווכי הנדל"ן טוענים שזה מהלך לא חוקי והורידו את המודעות על הדירה הזו, אבל האופציה הזו עדיין על השולחן. מה אתם אומרים, חושבים על רילוקיישן? זו ההזדמנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully