וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המוצע למכירה בקליפורניה נראה מרשים מבחוץ - אך מסתיר סוד מצמרר למדי בפנים

5.3.2021 / 0:01

כנסו, תרגישו בנוח! הבית הבא המוצע למכירה בקליפורניה במחיר של כ-650 אלף דולר מגיע - על פי המודעה - "כפי שהוא". לצערנו, לא בטוח שתרצו לקבל אותו "כפי שהוא". תמונות שצולמו מתוך הבית הפחידו קונים פוטנציאלים שבטוחים שמדובר בבית של רוצח סדרתי

מודעה שפורסמה באתר הנדל"ן Zillow מציגה בית גדול שעומד למכירה בסכום של כ-650 אלף דולר המגיע "כפי שהוא" (As is) - עם כל הרהיטים הקיימים. אף שישנם רוכשים ושוכרים שדווקא רואים בבית מאובזר יתרון, תכולת הבית הזה היא כנראה לא משהו שהייתם רוצים להשאיר אצלכם. בואו נגיד את זה ככה - מה שתמצאו בתוך הבית הזה כל כך מקריפ שאנחנו מנחשים שהנכס הזה יבלה זמן רב על המדף.

מבחוץ הבית נראה תמים

נכס מוזר המוצע למכירה בקליפורניה. Zillow/Starmls, אתר רשמי
נכס מוזר המוצע למכירה בקליפורניה/אתר רשמי, Zillow/Starmls

קונים שהתעניינו בבית ודאי התרשמו מגודלו כשהסתכלו בתמונה מבחוץ, אך מהתמונות שצולמו בסלון, במטבח ובחדר שינה קצת פחות. בתמונה של הסלון ניתן לראות אוסף מוזר מאוד של בובות ראווה בגודל טבעי הלבושות בשמלות נשף. במבט ראשון עוד עלולים לטעות ולחשוב שתמונותיו של סוכן הנדל"ן צולמו במסיבת בית בהשתתפות דוגמניות, אולם במבט שני מגלים שבדירה הזאת גרות עדיין שלל בובות יוקרתיות וקריפיות למדי.

עוד בוואלה!

מחפשים נכס להשקעה? "בית ערפדים" עם מרתף מטריד הותיר את הקונים המומים

לכתבה המלאה

זה מה שחיכה לקונים הפוטנציאלים בסלון

בית מלא בבובות ראווה מוצע למכירה בקליפורניה. Zillow/Starmls, אתר רשמי
בית מלא בבובות ראווה מוצע למכירה בקליפורניה/אתר רשמי, Zillow/Starmls
בית מלא בבובות ראווה מוצע למכירה בקליפורניה. Zillow/Starmls, אתר רשמי
בית מלא בבובות ראווה מוצע למכירה בקליפורניה/אתר רשמי, Zillow/Starmls

הטירוף לא נגמר שם. לקונה הפוטנציאלי ממתינה הפתעה נוספת כשיעבור מהמטבח הפתוח והסלון לחדר השינה הסמוך, בו נמצאות עוד שלל בובות ראווה ביניהן בובת גבר, שני ילדים, תינוק ואפילו כלב המצטופפים להם יחד לצד שמונה נשים במגוון פוזיציות. פסל של מריה הבתולה גם הוא חלק מההרכב המוזר הזה, וניצב ממש מול בובה עירומה השוכבת לה על השטיח.

אוקיי, זה כבר ממש מטריד

בית מלא בבובות ראווה מוצע למכירה בקליפורניה. Zillow/Starmls, אתר רשמי
בית מלא בבובות ראווה מוצע למכירה בקליפורניה/אתר רשמי, Zillow/Starmls

על הבית הממוקם ברחוב פרימרוז שבדרום אגם טאהו בקליפורניה, נכתב באתר Zillow: "עם קצת אהבה, לדופלקס הזה יש פוטנציאל להיות נכס מניב מאוד. יחידה מרווחת עם 3 חדרי שינה ו -2 חדרי אמבטיה בקומה העליונה ויחידה עם 2 חדרי שינה וחדר אמבטיה אחד עם מוסך לרכב בקומה התחתונה. יש גם שביל כניסה גדול שיכול להכיל מספר רב של מכוניות. אל תפספסו את ההזדמנות הייחודית הזו! הנכס יימכר כפי שהוא".

הקישור לבית הזוועות הפך ויראלי ברשתות החברתיות לאחר שכתבת הטלוויזיה אמנדה דיברט שיתפה אותו בטוויטר והוסיפה בציניות: "אין שום דבר מצמרר לראות כאן". בתגובה לתמונה של חדר השינה, כתב אחד הגולשים בטוויטר: "זה מה שבאמת גרם לי לשאול - מה לעזאזל קורה כאן?!" ואחר העריך: "שמעתי על מצבים שבהם שוכר ניסה בכוונה למנוע מבעל הבית שלו למכור את הבית, וזה ההסבר היחיד שאני יכול לייחס לזה".

על פי המידע שנמסר באתר, הבית נבנה בשנת 1967. לא ברור מדוע הבעלים הנוכחי רכש אוסף כה מרשים של בובות ראווה בגודל טבעי או האם הן יישארו בתצוגה עבור קונים מתעניינים שיבקרו בנכס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully