וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה גילתה מראה דו כיוונית ומצלמות נסתרות בביתה החדש: "אני מפחדת"

24.1.2021 / 23:26

משפחה שעברה לדירה חדשה הופתעה למצוא מאחורי המראה המחוברת לקיר כבלים המובילים לכאורה למצלמות נסתרות. בבדיקה נוספת הם מצאו שהמראה היא דו כיוונית ושהבית שימש בעבר מנהיג של קרטל סמים. בגינה האחורית ציפתה להם הפתעה נוספת

גילתה מראה דו כיוונית ומצלמות נחבאות בביתה החדש/@annabellmickelson?

בכל מעבר דירה ישנו חשש קטן שנתקל בהפתעות מוזרות שהותירו לנו הדיירים הקודמים. רק לאחרונה דווח על מקרה של אישה שמצאה במטבח דירתה החדשה חלק מלב אנושי. במקרה האחרון אנאבל מיקלסון (18) ומשפחה עברו לנכס חדש באריזונה ומצאו שבחדר האמבטיה יש מראה דו כיוונית וכבלים של מצלמות נסתרות.

החשד עלה אצל המשפחה כשהבחינו שהמראה מחוברת כולה היטב לקיר. אנאבל צילמה את תהליך הסרת המראה ושיתפה את הרגעים בטיקטוק. היא כתבה לצד הסרטון: "אני קצת מפחדת!". בסרטון ניתן לראות את המשפחה מסירה קטע קטן מהקיר וחושפת את גב המראה, כמו גם חלל המכיל ארונות וכבלים ששימשו לדעתם למצלמות נסתרות. בסרטון ניתן לראות את אנאבל מגרדת את החלק האחורי של המראה עם סכין כדי לחשוף שכבת צבע, שלדבריה משמשת הוכחה לתגליתה. היא הוסיפה: "צדקנו! זו הייתה מראה דו כיוונית! הרסנו את המראה, אבל נו טוב".

צפו בקטע המלא:

הסרטון צבר יותר משני מיליון צפיות ומעל ל-120 אלף לייקים. אחד כתב בתגובה: "אני מפוחד עכשיו. יש לי מראה כזו בבית ובעל הבית שלנו אמר לנו שאנחנו לא יכולים להוריד אותה". אחר המליץ: "פשוט תשרפו את הבית ותתחילו מחדש". מאוחר יותר אנאבל פרסמה סרטון שני בו היא חולקת מידע נוסף על ממצאיה: "הסיבה שאנחנו בטוחים שזו מראה דו כיוונית היא מאחר שנודע לנו שזה היה בית של מנהיג קרטל סמים. אני מניחה שאפשר לומר זאת". היא הוסיפה כי הבעלים לשעבר היה ידוע בקיום "מסיבות ללא הפסקה", לאור עדויות מהשכנים וכי הבית היה מרושת במצלמות, בעיקר בדלת הכניסה האחורית של הבית.

המראה הדו כיוונית לא הייתה הדבר היחיד שהלחיץ את אנאבל. היא טענה כי עליית הגג "מצמררת" וכי יש בה מלא כבלים ונורות. היא הוסיפה: "אין סיבה שיהיו כל כך הרבה אורות בעליית הגג". בנוסף היא טענה שלא פחות מ-25 אלף דולר היו קבורים בחצר האחורית, והם גילו זאת לאחר שמישהו הגיע כדי לחפש אותם, כך סיפרה.

כאן היא חושפת את עליית הגג:

@annabellmickelson

Reply to @sillyvinny Lmk what else you would like to know! I can even interview the neighbors if you want!! ##viral ##storytime ##fyp ##attic ##scary

♬ original sound - Annabell

והצצה נוספת למראה:

לא כל המגיבים נכנסו ללחץ כמוה. רבים לא היו משוכנעים שהבית מכיל הפתעות מיוחדות. "אין מה להילחץ. זו לא מראה דו כיוונית בכלל. למה אנשים מחפשים דרמה בכוח בימינו?" כתב אחד ואחר הוסיף: "בטח היה להם שם טלוויזיה וכבלים שהוסתרו בקיר". אדם שלישי ציין שהצבע שאנאבל גירדה מגב המראה אינו ייחודי וכי לכל המראות יש שכבה כהה מאחור כדי להפוך אותן לרפלקטיביות. אדם נוסף כתב: "הייתה שם טלוויזיה מאחור שניתן היה להביט בה דרך המראה, כך שמי שרצה היה יכול לצפות בטלוויזיה מהשירותים".

רשת FOX מדווחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully