וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשפה טריק פשוט לניקוי מיקרוגל ללא מאמץ וכולם היו המומים

13.1.2021 / 0:01

בלי קירצוף ובלי להתאמץ: בחורה שיתפה בטיק טוק שלה שיטה לניקוי מיקרוגל שמצריכה רק כוס מים עם חומרי ניקוי שעושים את העבודה וחוסכים המון זמן וכאב ראש

דרך מהירה לניקוי מיקרוגל - עם חומץ/Crafty House

המיקרוגל הוא אחד המכשירים הכי עסוקים בכל בית, אבל הוא גם אחד המכשירים שהכי קשה לנקות אותם. אישה יצירתית שיתפה בטיקטוק טריק לניקוי מיקרוגל שלא מצריך כמעט מאמץ וזמן. האישה שנקראת שאנטל מילה (או mama_mila בטיק טוק) נוהגת לשתף כל מיני טריקים לניקוי ואירגון הבית, אבל השיטה שלה לניקוי המיקרוגל הדהימה את הצופים שלה.

דרך לניקוי מיקרוגל. mama_mila, צילום מסך
שמים מים עם חומר לניקוי כלים בקנקן/צילום מסך, mama_mila
דרך לניקוי מיקרוגל. mama_mila, צילום מסך
מכניסים למיקרוגל ומפעילים למשך ארבע דקות/צילום מסך, mama_mila
דרך לניקוי מיקרוגל. mama_mila, צילום מסך
מנגבים והמיקרוגל כמו חדש/צילום מסך, mama_mila

בסרטון שהיא העלתה ונצפה כבר כ-100 אלף פעם, היא מראה את המיקרוגל שלה לפני ואחרי הניקוי. מה היא עושה? היא לקחה קנקן של מים ושמה בו כפית של נוזל לניקוי כלים, מערבבת ופשוט מכניסה אותו למיקרוגל ומפעילה אותו במשך ארבע דקות.

לאחר מכן היא לוקחת מטלית קטנה ומנגבת את המיקרוגל. כל הלכלוך והעובש יורדים בתוך שניות לאחר הניקוי. היא הסבירה את ה"מדע" מאחורי הטריק שלה וכתבה: "החום של המיקרוגל מרכך את כל הלכלוך העיקש והופך את משימת הניקוי לקלה מאוד". היא גם הזכירה שלכל מיקרוגל יש כוח חשמלי שונה, כך שצריך להתאים את זמן ההפעלה בהתאם לדגם.

הפוסט הזה זכה לאלפי לייקים ומאות תגובות. "וואו, תודה לך!", כתב אחד. אחר הוסיף: "אני עושה את זה במשך שנים, אבל עם לימון במקום"

עוד בוואלה!

בגלל טעות אחת קריטית: הטריק לניקוי המיקרוגל הסתיים בשריפה

לכתבה המלאה

ככה היא עושה את זה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully