וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליונים כבר צפו בטריק הפשוט להורדת מדבקת המחיר בקלות ובלי מאמץ

7.1.2021 / 23:52

בחורה העלתה לטיק טוק סרטון שבו היא מראה כיצד היא מסירה בשניות את מדבקת המחיר בקלות בעזרת נייר סלוטייפ. הסרטון צבר מעל 4.6 מיליון צפיות והותיר את הצופים המומים

טריק להורדת מדבקת מחיר/@lexie_byer

מכירים את המדבקה המעצבנת עם המחיר שדבוקה לכל מוצר שאתם קונים? לפעמים אנחנו מצליחים להוריד אותה בקלות, אבל בהרבה מקרים כשאנחנו מנסים לתלוש אותה נשארות שאריות מכוערות ואז אנחנו מנסים לנקות את זה ולגרד את הנייר שנשאר ושום דבר לא עוזר.

אבל לא עוד. צעירה העלתה לטיק טוק טריק מדהים בקלילותו להסרת המדבקה בשניות ללא כל מאמץ וצברה מעל 4.6 מיליון צפיות. הגולשת שנקראת @Lexie_byers בטיק טוק העלה סרטון עם הכיתוב: "איך לא ידעתי על זה? האם מישהו אחר ידע?".

טריק להורדת מדבקת מחיר. @lexie_byer, צילום מסך
טריק פשוט ויעיל/צילום מסך, @lexie_byer

מה היא עשתה אתם שואלים? כל מה שהיא הייתה צריכה זה חתיכת נייר סלוטייפ. היא הדביקה אותו כשחציו על המדבקה וחציו על המוצר ואז פשוט שלפה אותו במהירות יחד עם המדבקה שנתלשה בקלות במלואה. היא חזרה על התהליך הזה מספר פעמים כדי להוכיח עד כמה זה קל והעוקבים שלה היו המומים כמוה.

"אמא שלי לימדה אותי את הטריק הזה לפני מספר ימים. אמא יודעת הכול", היא כתבה. והצופים התלהבו. "מספר השעות שהקדשתי כדי להסיר את המדבקה עד עכשיו..", כתב אחד. אחר הגיב: "כל הנרות שלי עם מדבקות מחיר קרועות".

ככה היא עושה את זה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully