וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתק של ארמון ובית עם תאי כלא: אלה הבתים המוזרים ביותר שראיתם בחייכם

5.1.2021 / 0:01

חשבון אינסטגרם חדש מעניק הצצה לבתים המוזרים והייחודיים ביותר בארה"ב שמוצעים למכירה - מאחד שגדוש בהדפסי בעלי חיים ועד אחד עם ג'קוזי במטבח

ההוכחה שהבתים המכוערים ביותר בעולם נמצאים בבלגיה/uglybelgianhouses

חשבון אינסטגרם חדש מציג כמה מהבתים המוזרים ביותר העומדים למכירה ב-Zillow - שוק נדלן מקוון. החשבון שנקרא "זילו התפרע" כבר הספיק לשתף עשרות תמונות מבתים שנבנו ועוצבו בחוסר טעם. חלקם נראים מוזנחים, כמו בית עם כלא פרטי במרתף ודירה עם אסלה במקלחון, ובאחרים השקיעו המון כסף אך התוצאה מבישה למדי, כמו אחוזה שמרוהטת כולה באריות או ג'קוזי שנבנה במטבח. יש גם כמה וילות שהלכו על דקורציה וריהוט שאולי אינם מכוערים אבל הם ללא ספק מוגזמים, כמו חדר שינה עם מיטת מלכים עצומה או דירה מסנוורת שעוצבה בכל צבעי הקשת. תמצאו שם גם כמה אחוזות מעניינות כמו אחת ממינסוטה שעוצבה באווירה תת ימית ואחוזה מקווינס שנראית כמו העתק של ארמון אירופאי. הנה כמה מהבתים הכי מוזרים שראיתם בחיים שלכם:

אחוזת פוסידון

בסנט קלאוד, מינסוטה, יושב לו בית בשטח של 340 מ"ר, עם חמישה חדרי שינה ושלושה חדרי אמבטיה, המכונה פוסידון. בעוד שחדר הכושר, הבריכה והג'קוזי עשויים להיות מאוד אטרקטיביים, זה ברור שרוכש הבית - ששילם עליו סכום של 495,700 דולר בספטמבר האחרון - הוא מעריץ גדול של האוקיינוס הגדול והג'ונגל. רוב הבית מעוצב ברוח הים ויצוריו, עם פסל ענק של אל הים במיתולוגיה היוונית פוסידון בכניסה לבית, דגים תלויים על הקירות ותאורה כחולה בחצר. שאר הבית - חדר הקולנוע וחדר הכושר - מעוצב ברוח הג'ונגל.

עוד בוואלה!

אחרי שנים בבית: חשף במקרה חדר מסתורי שהוחבא מאחורי קיר

לכתבה המלאה

בית מלך הטיגריסים

תמורת 307,000 דולר בלבד, יוכל רוכש הוילה הזו, הממוקמת בדרום קרוליינה, ליהנות ממרחב עצום של 245 מ"ר, ארבעה חדרי שינה ושלושה חדרי אמבטיה. אנחנו רק מקווים שהוא מחבב טיגריסים - כי כל הבית מעוצב בהשראתם. מטפטים, ציור קיר ענק, שמיכות ושטיח ועד לאינספור פסלונים, הכל שם עמוס בטיגירסים מלחיצים. אפילו בחדר הכביסה תמצאו טפט מנומר. מחריד.

בית לאסירים (דפדפו ימינה כדי לראות את כל התמונות)

הבית החמוד למראה הזה מגיע עם כלא פרטי. בקומה הראשונה הכל נראה די תמים, אך כשיורדים למרתף - סדום ועמורה. המרתף מלא בתאי כלא ישנים וחלודים שנבנו בשנת 1880 כשהמקום שימש כבית מגורים של סוהר שכנראה לקח עבודה הביתה. על אף שהמקום הפסיק לשמש כבית מאסר בשנת 1969, התאים ומשרדיו של הסוהר נותרו כפי שהם. הרוצח הסדרתי בפוטנציה שירצה לגור שם יוכל ליהנות מארבעה חדרי שינה, שני חדרי אמבטיה ושטח שמתפרש על כ-200 מ"ר. למעשה כבר נמצא הקריפ שהיה מוכן לרכוש את הבית הזה בעלות של 75,000 דולר. חבל, מרגיש לנו כמו פספוס.

והנה עוד בית כזה:

ארמון המלכה

האחוזה הזאת היא פנטזיה של כל ילדה שחלמה לגור בארמון. היא נמצאת בשכונת קיו גרדנס, קווינס ושטחה 325 מ"ר. יש בה שמונה חדרי שינה וחמישה חדרי אמבטיה. ההחדרים מעוטרים בוילונות זהב, תחרה לבנה והרבה ורוד, בעוד שחלק ניכר מהריהוט מכוסה בפלסטיק כדי להגן עליו. בגינה תוכלו למצוא גם גזיבו רומנטי לזוגות מאוהבים. כל התענוג הזה יעלה לכם רק 2,895,000 דולר.

הבית הצבעוני בעולם

הבית המכאיב בעיניים הזה ממוקם בקווינס קריק, אריזונה והוא נמכר ב-1,398,000 דולר. יש בו חמישה חדרי שינה, שישה חדרי אמבטיה וגודלו 465 מ"ר. כל החדרים מלאים בצבעים זוהרים שבא לך קצת להקיא מזה.

מיטת מלכים

הבית הזה שנמצא ברוקי פוינט, פלורידה, נראה בסה"כ לא רע בכלל - עד שמגיעים לחדר השינה. הדבר המעניין ביותר בבית הזה - שגודלו 238 מ"ר ועלותו 819,900 דולר - הוא המיטה הענקית שבחדר השינה. המיטה מורמת על פלטפורמת שיש דו-מפלסית, שצידיה מעוטרים בפסים אדומים, לבנים וירוקים כדי להתאים לראש המיטה. מאחורי המיטה המוגבהת יש קיר אותו מכסים וילונות זהובים.

ג'קוזי במטבח

יש שיחשבו שזה גאוני: מכינים לעצמכם ארוחת בוקר ובמקום לשבת בשולחן, אוכלים אותה בג'קוזי. אחרים יתהו מה הקשר: למה למקם ג'קוזי במטבח? אנחנו מקווים שאתם בקבוצה השנייה.

בית לאנשים שאוהבים את עצמם

אומרים שמראות מגדילות את החדר, אבל במקרה הזה אנחנו חושבים שאולי הם קצת הגזימו. השאלה המעניינת באמת היא כיצד הם הצליחו לצלם את התמונה הזאת בלי להופיע בה?

נראה מזמין

למה יש אסלה באמבטיה?

נראה מזמין #2 - בית של רוצח סדרתי?

לאלה שמתעוררים הפוך על הבוקר

בית לאסטרונאוטים

הלכו חזק על הקטע העתיק

אחוזה לאספנים

אחוזה לאספנים #2

בית למאמינים בלבד

בית הפוחלצים

פשוט מוזר מדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully