וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנים בבית: חשף במקרה חדר מסתורי שהוחבא מאחורי קיר

27.10.2020 / 0:01

סרטון ששותף ברדיט מראה בעל בית שמגלה כי ניתן להסיר שני לבנים בקיר חדר האוכל שלהם ואז נחשף מנעול לדלת סודית שמעולם לא ידעו על קיומה. זה מה שהוא מצא בחדר הסודי

אחרי חמש שנים בבית - מצא חדר סודי נחבא/u/Stickz587 / Reddit)

בעל בית גרם ללא מעט לאנשים לסיוטים לאחר שפרסם שגילה בביתו חדר סודי שהוסתר מאחורי קיר - חמש שנים לאחר שעבר לגור שם. בסרטון ששיתף ברשת הוא נראה מגלה שניתן להסיר שתי לבנים בקיר אבן אפור בחדר האוכל שלו ואז נחשף מנעול מסתובב מוזהב. כשמסובבים אותו הדלת נפתחת ונשמעים צירים נפתחים, כשהם מוסווים לחלוטין בתוך הקיר, ואז נחשף חדר בגודל של ארון שלאיש מדיירי הבית לא היה מושג שהוא קיים.

הסרטון פורסם ב- Reddit עם הכיתוב: "אני גר בבית הזה כבר 5 שנים, מעולם לא הבחנתי שיש דלת סודית המובילה לארון אחסון קטן מאחורי חדר האוכל". התיעוד הזה הספיק עבור צופים רבים להכנס לפאניקה ולקבוע שמדובר בלא פחות מסיוט, כשאחד הגיב וכתב:" רק דמיינו שאתפ פותחיםאת הדלת ומוצאים סימנים שמישהו גר שם כבר הרבה זמן" ואחר כתב: "חדר רצח מגניב, אחי! איזה ממצא".

ככה זה נראה

בעל הבית ענה להם וכתב: "זה די מצמרר אבל אין לפחות אין שם גופות". כדי להרגיע את כולם הוא הוסיף וכתב "הייתי צריך להביא פנס כשהקלטתי, אבל באמת לא היה שם שום דבר מעניין. רק מטאטא ואשפה, שקית בטון, קצת לוחות עץ, חלקים מקוריים של הגדר ותריסים רזרביים". לדבריו, למרות שהקיר בחדר האוכל בלט בצורתו השונה מכל שאר חלקי הבית, הם מעולם לא שקלו את האפשרות שהוא מסתיר מאחוריו משהו והעריך שהיה שם חדר לגידול צמחים. רבים אמרו שזה החלום שלהם לגלות משהו דומה בבית משלהם, ואילו אחד מהם הוסיף עצה קטנה: "1: אל תספר לאף אחד אחר בבית. 2: התחבא בחדר. 3: צעק".

ככה זה נראה באור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully