וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי מור חשפה "בטעות" את חדר האמבטיה שלה - וזה הדבר הכי הזוי שראינו

17.7.2020 / 0:01

לא, אתם לא תאמינו איך נראה חדר האמבטיה של דמי מור: השחקנית שיתפה תמונות שלה מעבירה פודקאסט מחדר האמבטיה - וברשת נחרדו ממה שגילו שם

@demimoore

בסרטון - הצצה לבית של דמי מור

בתקופה שלפני הקורונה הסלבריטאים התייחסו לביתם כאל מבצרם. הם תועדו ברחובות, במסעדות ובאירועי ההשקה וידעו כי המקום היחיד בו יוכלו ליהנות מפרטיות מוחלטת הוא בביתם. כיום, מאחר שכולנו תקועים רוב הזמן בבית, הסלבס מחוסרי העבודה הבינו שהדרך היחידה לשמור על קשר עם המעריצים שלהם היא להכניס אותנו לביתם ולעשות להם שידורים חיים מהסלון. הטרנד הזה חשף בפנינו כמה בתים מודרניים, מפנקים ומעוצבים בטוב טעם - חוץ מזה של השחקנית דמי מור.

כוכבת "הצעה מגונה" ו"רוח רפאים" בת ה-57 שיתפה באינסטגרם שלה תמונות מ"מאחורי הקלעים" של צילומי הפודקאסט החדש שלה, "Dirty Diana". בשתי התמונות נראית דמי מור יושבת על ספה עם הדפס פרחוני ומביטה אל מסכי המחשב והאייפד שלה. הספה מיושנת, המחשב יושב על קופסה מכוסה במגבת ומתחת לרגליה שטיח חום מקיר לקיר. עד כאן בהחלט לא מחמיא במיוחד - אך זה לא מה שהחריד את המעריצים שלה. בחינה נוספת של התמונות תגלה משהו הזוי במיוחד: הן לא צולמו בסלון של מור - אלא בחדר האמבטיה שלה! *שוק*

בתמונה הראשונה ניתן לראות מאחורי הכוכבת שירותים וכיור ובתמונה השנייה את האמבטיה המרוצפת והמוגבהת. ברשת הזדעזעו לגלות שחדר האמבטיה של מור כולל ספה ושטיח מקיר לקיר. התמונות הפכו לוויראליות והרבה מאוד גולשים הגיבו לריהוט המשונה. חלקם נחרדו מהבחירה בשטיח מקיר לקיר ותהו לגבי הסוגיות התברואתיות הפוטנציאליות, כמו מה יעלה בגורל השטיח אם האסלה תעלה גל גדותיה? אחרים לא הבינו מדוע מור הכניסה ספה לאמבטיה ולמה היא בחרה להעביר את הפודקאסט שלה על רקע האסלה.

הפוסט שצבר הרבה רעש ברשת: (דפדפו לתמונה השנייה)

"חשבתי שזה הסלון שלך ואז ראיתי בתמונה אחת את השירותים ובשנייה את האמבטיה. יש לך ספה בחדר האמבטיה, זה מוזר מדי אפילו בשבילי". אחר כתב בשתי מילים: "זה מחריד". אדם נוסף העיר: "מסרב להאמין שזה בעצם חדר האמבטיה שלה. זה לא הגיוני". משתמש נוסף כתב: "ראיתי בעבר חדרי אמבטיה עם שטיחים חלקיים (האזור סביב הצנרת בנוי אריחים ואזור האיפור/הלבשה מרופד בשטיחים) אבל ככה זה די מוזר והספה היא באמת כבר תוספת לא הגיונית". עוד משתמש כתב: "כל הריהוט הזה גורם לי להתכווץ במקום בכל פעם שאני מגלה משהו חדש ואפילו מחריד יותר ממה שראיתי קודם לכן. מדהים". "זה הפריע לנפשי בדרכים שמעולם לא ידעתי שאפשר", השיב אדם נוסף.

אחת הגולשות הבחינה בפסל של ז'אן ד'ארק, עליו מור צייצה בשנה שעברה ובקופיף קטן תקוע במקום לא שגרתי. בואו נשחק משחק קטן: חפשו אותם בעצמכם. נראה אם תצליחו למצוא...

כך נראה חדר האמבטיה של דמי מור. אינסטגרם, demimoore, צילום מסך
חדר האמבטיה של דמי מור/צילום מסך, אינסטגרם, demimoore
כך נראה חדר האמבטיה של דמי מור. אינסטגרם, demimoore, צילום מסך
חדר האמבטיה של דמי מור/צילום מסך, אינסטגרם, demimoore

אהבתם את משחק ה"איפה אפי?" הקצר שלנו? יופי, אז נגלה לכם: את רגליו של הפסל ניתן לראות מימין לאמבטיה ואת הקופיף הקטן תמצאו תקוע בחריצים שבקיר האבן הסמוך לאסלה. רואים?!

הנה הקופיף:

"שטיח באמבטיה. איכס!"

על אף התגובות הקשות כלפי חדר האמבטיה של דמי מור, היו כמה שדווקא אהבו את הטעם העיצובי המיוחד שלה. "אני אוהב שאת עובדת מהאמבטיה", כתב משתמש אחד ואחרת הכריזה: "אני חייבת ספה בחדר האמבטיה שלי!!!!". משתמשת נוספת כתבה: "זו גאונות. במקום ללכת עם המגבת לשכב בחדר השינה במשך שעות, אפשר פשוט לשכב על הספה ליד האמבטיה ולא להרטיב את המיטה".

מור טרם הגיבה לתגובות השנויות במחלוקת לתמונות שלה, אבל אנחנו בטוחים שהיא כבר די מצטערת עליהן.

"השטיח באמבטיה נראה דוחה אבל אני ענייה. מה אני יודעת"

"אני מסרבת להאמין שזו באמת האמבטיה שלה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully