וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדירה הזו להשכרה נראית תמימה - עד שקוראים את הפרטים הקינקיים

4.9.2020 / 0:01

חברת נדל"ן פרסמה דירה להשכרה בניו יורק עם כיתוב הזוי שכלל משפטים כמו: "דירה עם חדר שינה סקסי גדול, בו תמצאו ארבעה ארונות מאוד גדולים בהם תוכלו להתחבא ואז ולשחק במיטה כל הלילה". הגולשים היו משועשעים, אבל מי באמת כתב את הפוסט?

להשכרה: בקתה בעיצוב סביבת המגורים של ההוביטים/מערכת סיפור בדקה

מודעה רגילה לכאורה של דירה להשכרה בניו יורק גרמה לסערה ב"רדיט" בעקבות התיאור הוולגרי והמצחיק של הבעלים. הדירה, שכוללת חדר שינה אחד עם מיטה גדולה פורסמה להשכרה ב-2,500 דולר, אך הכיתוב משך את תשומת הלב בשל התיאורים הוולגריים והמשעשעים שבו.

בפירוט על הדירה נכתב: "מוכנים למשחק מחבואים? להשכרה דירה עם חדר שינה סקסי גדול, בו תמצאו ארבעה ארונות מאוד גדולים בהם תוכל להתחבא מהשותף המאוד שובב שלך למשחק. ואם תהיה בר מזל מספיק כדי להמצא - תוכלו לפרוש למיטת הקינג סייז שם תוכלו שניכם לשחק כל הלילה". עוד נכתב במודעה: "נמאס לכם לשחק רק שניכם ביחד? ובכן, תזמינו עוד הרבה אורחים כדי להשתתף אתכם במשחקים בחדר הסלון בגודל האצטדיון שלכם. אבל תהיו מודעים ואל תתנו לאורחים שלכם להישאר בחדר יותר מדי, אחרת הם יכולים להיות מסונוורים מאור השמש הבוהק בבוקר - מה שלא טוב לצעדת המבוכה (Walk of shame)".

דירה להשכרה. צילום מסך, צילום מסך
חדר השינה/צילום מסך, צילום מסך

הפוסט הזה הפך להיות ויראלי, כאשר אחד המגיבים כתב: "מה נסגר? אולי אחד הסוכנים שלח את זה כבדיחה והם אישרו את זה לפני הקריאה". אחר כתב: "זה סגנון שיווקי". אחרים חשבו שהמודעה משעשעת.

התיאור הזה של הנכס לא מופיע באתר הרשמי של החברה שפרסמה אותו, ובמקום זה בחברת StreetEasy מופיע כיתוב פשוט: "דירה עם חדר שינה אחד גדול, ארבעה ארונות מרווחים, מטבח שאפשר לבשל ולאכול בו וחלונות מדרום וממזרח".

מודעת דירה להשכרה. צילום מסך, צילום מסך
המודעה המשעשעת/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully