וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונים הוזהרו שמה שקורה בתוך הבית הזה "לא מיועד לבעלי לב חלש"

16.7.2020 / 0:00

חלמתם לגור בבית מהאגדות, אבל מסוג אחר? ייתכן שזה הבית בשבילכם. בית שעוצב כולו בהשראת שאנל, עם שטיחי ענק מעוטרים בלוגו החברה ווילונות שמכסים חלקים גדולים עומד למכירה והסוכנת בטוחה: "יש לו שוק"

מערכת וואלה! news

עם הלוגו של שאנל כמעט בכל חדר, ועיצוב פנים מפואר שנראה כמו מתוך הסרט "פני צלקת", הקונים של הבית הספציפי הזה הוזהרו שהוא לא "לבעלי לב חלש". הבית בן שתי הקומות נמצא בלב בברלי הילס, ושוויו מוערך בכ-15 מיליון דולרים, כשהוא מתואר כ"ערבוב של עיצוב על עם הוייב של הוליווד".

מחדר השינה המרכזי והמוגזם אפשר להכנס לשלושה חדרי ארונות נפרדים, והמוכר מגדיר את הנכס כ"אידיאלי למשפיענים, יוטיוברים ואנשים מהשכבה הגבוהה". יש גם חדר שינה שני, אך הוא כולל רק חדר ארונות אחד, בנוסף לשלושה חדרי שירותים ומטבח שעוצב מחדש כדי: "להתאים למראה הנוצץ של הנכס".

בחלק החיצוני תוכל למצוא פאטיו שמוביל החוצה מהסלון, עם ברביקיו מובנה, ואח שמותאמת כדי להנעים את זמנם של האורחים.

אבל מה שתופס את העניין זה העיצוב שכולו בהשראת שאנל. הבית כולו מלא בשטיחים עם הלוגו של החברה, קירות קטיפה, מקלחות מימי הביניים ווילונות ענק. השוכר הקודם גר בבניין שש שנים, אבל ויתר על האפשרות לקנות אותו, כך שהוא יצא כעת אל השוק.

סוכנת הנדל"ן ג'סיקה ברוץ' שמייצגת את המוכר אמרה שהיא מחפשת קונה שיעריך את העיצוב המיוחד, ואם אף אחד לא יהיה מעוניין, הוא יחזור לגרסא המקורית עם הקירות הלבנים, והרצפה הכהה. "העיצוב נפלא", היא אומרת, "אני חושבת שיהיו אנשים בשוק שירצו את הנכס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully