וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק" 225 מיליון דולר: זה הבית היקר ביותר שמוצע למכירה בארצות הברית

60 חדרים, בריכת שחייה, אולם קולנוע, מגרש טניס וגם כמה בתי הארחה - זה מה שתקבלו עבור הסכום האסטרונומי, אם תחליטו לקנות את הנכס שנמצא בבל אייר, קליפורניה. זו לא הפעם הראשונה שהוא שובר שיאים ונרשם כבית היקר ביותר שנמכר בארצות הברית

בית בל אייר לוס אנג'לס 225 גארי ויניק. Google Maps, צילום מסך
מסורת של שבירת שיאים. האחוזה של גארי וקרן ויניק שמוצעת למכירה/צילום מסך, Google Maps

225 מיליון דולר - זה המחיר של הנכס היקר ביותר שמוצע למכירה בארצות הברית. הבית המדובר נמצא בבל אייר, לוס אנג'לס, קליפורניה ומי שמוכר אותו הוא הכלכלן גארי ויניק ואשתו קרן, שמחזיקים בנכס כבר כמעט שני עשורים.

ומה תקבלו עבור הסכום המטורף? הנכס המפואר, שמתפרש על פני 40 אלף מ"ר מכיל 60 חדרים, בריכת שחייה, אולם קולנוע, מגרש טניס, מגרש כדורסל, כמה בתי הארחה, חממות ובריכות נוי. הבית, שזכה לשם "Casa Encantada", נבנה ב-1938 על קרקע שנמכרה אז תמורת מאה אלף דולר, סכום שנחשב גבוה מאוד לתקופת השפל של אותו עשור.

בשנות ה-50 הבית נקנה על ידי קונרד הילטון, שמכר אותו בשנת 1979 תמורת 12.4 מיליון דולר. בכך, הוא שבר שיא - ונחשב לבית הכי יקר שנמכר במדינה באותה תקופה. זו הייתה תחילתה של מסורת של שבירת שיאים.

בשנת 2000, כאשר הוא נקנה על ידי גארי וקרן ויניק, הוא נרשם כנכס היקר ביותר שנמכר אי פעם בארצות הברית נכון לאותה תקופה. אז, לפני כמעט 20 שנה, הוא נמכר תמורת 94 מיליון דולר. בשנים שעברו הערך שלו עלה, בעיקר הודות לשיפוץ מאסיבי בשווי מיליוני דולרים שעשה גארי בבית, ועתה הוא מוצע למכירה בסכום יותר מכפול מהסכום שבו הוא נקנה בזמנו.

עוד בוואלה! בית ועיצוב

הכי רחוק מסוכה: כך מעוצבים בתיהם של האלפיון העליון בישראל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully