וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי רחוק מסוכה: כך מעוצבים בתיהם של האלפיון העליון בישראל

לכבוד החג, החלטנו להציץ לבתיהם של האנשים שהקונספט של סוכה רחוק שנות אור מהמקום שבו הם גרים. למרבה ההפתעה, בגלל שאנשי האלפיון העליון בישראל רוכשים נכסים יקרים מאוד, העיצוב החיצוני מינילימסטי ונסתר

האלפיון העליון בתי עשירים עיצוב ישראלביץ אדריכלים. עודד סמדר,
דברים שקורים בפנים, לא רואים בחוץ. בתיהם של האלפיון העליון/עודד סמדר

מבחוץ הם נראים צנועים וחסויים, כמעט נחבאים, החזיתות שלהם מכוסות בתריסים או וילונות כבדים - ואפשר לומר שרב בהם הנסתר על הגלוי. דווקא כך נראים בתיהם של האלפיון העליון בישראל, ואם לרגע חשבתם שמבניהם מוגבהים מהרחוב ומנקרי עיניים, שטופי אורות ונצנוצים - תחשבו שוב.

אזורי המגורים של האלפיון הם רמת השרון, הרצליה פיתוח, כפר שמריהו, סביון ומושבים נוספים בארץ, וכוללים גם אזורים מסוימים בתל אביב ואת קו החוף של נתניה. לא משנה אם הם ממוקמים קרוב לקרקע מעבר לשדרת עצים או הרחק למעלה, בקו מבט עם הרקיע - בישראל יש לאלפיון העליון סטנדרטים משלהם. מדובר בנכסים שמתומחרים הרבה מעבר למיליונים בודדים של שקלים - מעשרות ועד מאות - ועצם הרכישה שלהם כבר מקבעת את הסטטוס של בעליהם, ללא צורך בהחצנה או בנפנוף בעושר מעבר לכך.

האלפיון העליון בתי עשירים עיצוב דן והילה ישראלביץ. עודד סמדר,
"אנשי האלפיון העליון לא מחפשים גימיקים"/עודד סמדר

"אנשי האלפיון העליון לא מחפשים גימיקים", טוען האדריכל דן ישראלביץ מישראלביץ אדריכלים, "והייתי אומר גם שהם אנשים צנועים, מאופקים וחסויים. הבתים שמתכננים להם יהיו לרוב נמוכים, כמעט נסתרים מהרחוב, ומושקעים אדריכלית ועיצובית". ישראלביץ מתכוון לאדריכלות אוונגרדית אמיתית, לא מתייפייפת וכזו שמאפיינת מעין כפר נופש בתוך הבית.

"כשאנחנו מתכננים מרחבי אירוח בחצר ומוסיפים יציאות לגינות קטנות מתוך החדרים עצמם, או כשמוסיפים מטבחי חוץ ומגדילים משמעותית את מפתחי החלונות כדי לקשר בין הפנים והחוץ - אלה מייקרים את עלות הבנייה עד 15 אלף שקל למטר מרובע".

מעבר לכך, מתבטא העיצוב בחומרים איכותיים וחדשניים, במותגי יוקרה, בתכנון מותאם אישית ובתוספות של חדרי כושר, סאונות, סככות ופרגולות שגורמים לעלויות להאמיר. בבנייני מגורים חדשים נכללים בעלויות גם שומר, מגרשי טניס, הפעלת בריכות שחייה או נוי, וכמובן נוף משובח. לכן, כשמתכננים בתים בסדר גודל כזה, הם נחשבים לארמון חלומות, ולבעלי הבית כמעט אין צורך לצאת מהם החוצה.

עוד בוואלה! בית ועיצוב

כרטיס הביקור של הבית: כך תייצרו מבואת כניסה בלתי נשכחת

לכתבה המלאה
האלפיון העליון בתי עשירים עיצוב דן והילה ישראלביץ. עודד סמדר,
"כשאנחנו מתכננים מרחבי אירוח בחצר זה מייקר את עלות הבנייה"/עודד סמדר

"האופציות התכנוניות בבתים כאלה גדולות יותר", אומרת נירית פרנקל, שותפה במשרד Frenkel architecture & interior, שמוסיפה לא פעם מרתפי יינות, ספא או חדרי קולנוע לעיצוב הבתים של לקוחותיה העשירים. לצד זה, היא מצינת גם את ה"טריק" העיצובי של קוביות אדריכליות שמסתירות פונקציות כמו חדרי שירות ורחצה או ארונות אחסון גדולים. "אדם מהיישוב שיסתכל על הבית, לא יראה מיד היכן מושקע הכסף, אבל צריך להבין שבמקרים האלה הקנקן מכיל הרבה יותר ממה שנראה כלפי חוץ", היא מוסיפה.

האלפיון העליון בתי עשירים עיצוב שרה ונירית פרנקל. איתי בנית,
"האופציות התכנוניות בבתים כאלה גדולות יותר"/איתי בנית
האלפיון העליון בתי עשירים עיצוב שרה ונירית פרנקל. איתי בנית,
"אדם מהיישוב שיסתכל על הבית, לא יראה מיד היכן מושקע הכסף"/איתי בנית

ניתן לומר שבהינתן תקציב, אנשי האלפיון העליון זורמים עם רעיונות מחוץ לקופסה של אדריכליהם, ולעיתים מעדיפים לקנות נכס, גם אם יקר ומתוכנן היטב, להפשיט אותו מהקירות ולבנות את הפנים והחוץ שלו מחדש, כך שיתאימו לחזון האישי שלהם ושל המתכננים. והחזון האישי יכול להתחיל במטבח שמתוקצב במאות אלפי שקלים, או ביותר ממטבח אחד, במוצרי חשמל ממותגים המיובאים מחו"ל, בחדר שינה בגודל שניים או שלושה חדרים, בגינה תלויה או בבריכת אינפיניטי בגובה רב, מסבירים ב"מטבחי דא קוצ'ינה".

"המערכות הפנימיות שמתפעלות את הבית, למשל חימום או בקרת אקלים, הגימורים המדויקים, גופי התאורה הממותגים וההשקעה באמנות הם שעושים את ההבדל", מוסיפים מומחים ב"קמחי תאורה". ולכך מוסיפה מעצבת הפנים קרן ניב טולדנו גם את חדרי הארונות walk-in הצמודים לחדרי השינה, או את חדרי הרחצה שבהם לא מסתפקים במקלחת אחת ואפילו מוסיפים סאונה יבשה.

"פן נוסף שמאפיין את הבנייה באלפיון העליון, הוא השימוש ביועצים חיצוניים, החל ממפקח ואנשי המקצוע שהוא מביא איתו, ועד יועצים שמבצעים עבור הבעלים הזמנות ורכישות, המייקרות מאוד את עלות הפרויקט. אלה לרוב אינם נכללים בשיקולי בנייה רגילה או אפילו בעשירון העליון", מסכמת ניב טולדנו.

האלפיון העליון בתי עשירים עיצוב קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
"לוקחים יועצים חיצוניים שמייקרים את עלות הפרויקט"/איתי בנית
האלפיון העליון בתי עשירים עיצוב דורית סלע. עודד סמדר,
אנשי האלפיון העליון זורמים עם רעיונות מחוץ לקופסה/עודד סמדר
האלפיון העליון בתי עשירים עיצוב שרה ונירית פרנקל. איתי בנית,
העיצוב מתבטא בחומרים איכותיים וחדשניים, במותגי יוקרה ובתכנון מותאם אישית/איתי בנית
האלפיון העליון בתי עשירים עיצוב דן והילה ישראלביץ. עמית גירון,
איפה זה ואיפה סוכה?/עמית גירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully