וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקתה את ארון הבגדים ומצאה חדר סודי קריפי במיוחד בביתה החדש

8.11.2020 / 0:02

אישה העלתה לרשת סרטון ובו היא הסבירה שהיא מצאה חדר סודי מאחורי אחד הארונות, חודשים אחרי שעברה לגור בבית הזה. החדר היה מצמרר והמגיבים נבהלו: "אחת הבובות זזה!"

הרגע בו אשה פותחת את הדלת לחדר נסתר בבית שלה ומגלה מה יש בתוכו/rooney8900

אשה נותרה מבועתת אחרי שמצאה חדר סודי בבית שלה - מספר חודשים בלבד אחרי שנכנסה לגור בו. החדר הקריפי התגלה על ידי האישה בזמן שהיא ניקתה את הארונות והמגירות בבית והבחינה שאחד מהארונות יכול לזוז. בסרטון שהיא העלתה, שצבר כבר מעל 3.5 מיליון צפיות, היא כתבה: "קנינו את הבית הזה לפני מספר חודשים ולאט לאט ניקינו עוד ועוד ארונות בגדים. הבחנתי שהאישה המבוגרת שגרה כאן לפני כן שמרה על הכול. אבל הבחנתי גם שהארון זז וכשהצצתי פנימה, ראיתי חלל ריק".

האישה לקחה יוזמה, היא הזיזה את הארון וחשפה חדר מוזר מאוד שהזכיר מראות מסרטי האימה. החלל המוגבל בחדר הזה היה מלא בתכשיטים זולים, מטבעות ועבודות אומנות. אבל מה שהפחיד יותר מהכול היתה הכמות העצומה של הבובות, שחלקן היו ממש מוזרות.

בובות מפחידות. צילום מסך, צילום מסך
הבובות המפחידות/צילום מסך, צילום מסך

בסרטון נוסף מהחדר הסודי, האישה כתבה: "החדר הזה הותיר אותי ממש מעורערת ואני ממש מרגישה אי נוחות כאן. אחרי היום החלטתי שאני נועלת את החדר הזה ואני חושבת שהוא צריך לחזור לבעליו". התגובות היו די מצחיקות, אחד המגיבים כתב לאישה שהוא הבחין שאחת הבובות שינתה הבעה לעומת הסרטון הקודם. אחר כתב: "הבובה חיה. זה מפחיד, אני ממש רועד מפחד".

הרגע בו היא פתחה את הדלת

@rooney8900

Should I upload a second video exploring what else is back there? ##fyp ##hiddenroom ##treasurehunt ##haunted ##oldhouse

♬ original sound - Rooney

ואז היא התחילה לבדוק את החדר

היא מתחרטת על הרגע בו בדקה מה יש שם

@rooney8900

I think the secret room should have stayed hidden. ##hiddenroom ##hauntedhouse ##oldhouse

♬ original sound - Rooney

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully